Οικονομικότερα μέσω νέου συστήματος διαχείρισης κινητήρα τα HURLIMANN XASPIRIT

Η σειρά περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα τρακτέρ με ισχύ από 66 έως 102 ίππους.

Συμμορφώνοντας τα τρακτέρ XASPIRITμε τους νέους κανονισμούς Stage V, η Hurlimann κάνει παράλληλα και μικρές αλλαγές ανανέωσης, μία από τις οποίες είναι η νέα μονάδας διαχείρισης κινητήρα, που εξασφαλίζει υψηλή ροπή σε χαμηλές στροφές στα μοντέλα.

Η Hurlimann, ανανέωσε το XASPIRIT, κάνοντάς το περισσότερο αποδοτικό αλλά και οικονομικότερο. Στόχος της εταιρείας να προσφέρει ένα τρακτέρ ευέλικτο και ισχυρό στο χωράφι καθώς και σε ειδικές καλλιέργειες, θερμοκήπια και στάβλους.

Η σειρά περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα τρακτέρ με ισχύ από 66 έως 102 ίππους. Κινητήρας Farmotion με ισορροπημένη καμπύλη ροπής. Ο όμιλος SDF αναπτύσσει και παράγει τους κινητήρες Farmotion στις μονάδες παραγωγής της. Το μοντέλο κινητήρα Farmotion 35 είναι αυτό που χρησιμοποιείται στο XASPIRITκαι πρόκειται για μια τρικύλινδρη μονάδα με συμπαγή σχεδιασμό. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή αυτοί οι κινητήρες συνδυάζουν αξιοπιστία και απόδοση με ελάχιστη ανάγκη συντήρησης. Ηυπερτροφοδότηση με intercooler και wastegate, καθώς και ο ψεκασμός καυσίμου commonrail με μπεκ 7 οπών συνεργάζονται με τους νέους βελτιστοποιημένους χάρτες διαχείρισης κινητήρα, επιτρέποντας μια πρακτικά επίπεδη καμπύλη ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών κινητήρα. Μια υψηλή ροπή είναι ήδη διαθέσιμη σε χαμηλές στροφές, ενώ οι μέγιστες στροφές είναι μόνο 2200. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του προτύπου εκπομπών Stage V, η  Hurlimann βασίζεται σε διάφορους συνδυασμούς τεχνολογίας για το XASPIRIT, ανάλογα με το μοντέλο. Συγκεκριμένα, τα XASPIRIT70 και80 διαθέτουν DOC και φίλτρο σωματιδίων (DPF), ενώ τα XASPIRIT90 100 φέρουν καταλυτικό μετατροπέα DOC,DPF,SCR.



ΤΟ φίλτρο αέρα δύο σταδίων PowerCore, που βρίσκεται κάτω από το καπό, διατίθεται επίσης με προαιρετικό σύστημα εξαγωγής της σκόνης, με δύο εργονομικά προστατευτικά για τη διευκόλυνση της τακτικής συντήρησης της μονάδας ψύξης.

Μετάδοση με δυνατότητα ταχύτητας ταξιδιού 245 μ./ώρα για ειδικές καλλιέργειες.
Η βασική διαμόρφωση της μετάδοσης είναι ένα κιβώτιο 5 σχέσεων με 3 περιοχές και μια ταχύτητα όπισθεν (σύνολο 15+15 σχέσεων). Σημαντικό για χρήση σε ειδικές καλλιέργειες είναι το ότι αυτή η έκδοση επιτρέπει ταχύτητα οδήγησης μόνο 298 μέτρα/ώρα στις μέγιστες στροφές κινητήρα στη χαμηλότερη διαθέσιμη σχέση. Από την άλλη, η τελική ταχύτητα των 40k/m στο δρόμο είναι δυνατή μόλις στις 1.800σ.α.λ.

Με μια προαιρετική μισή ταχύτητα μέσω μπουτόν, ο αριθμός των διαθέσιμων ταχυτήτων προς τα εμπρός μπορεί να διπλασιαστεί. Στη συνέχεια, το τρακτέρ φτάνει σε ταχύτητα μόλις 245 μ./ώρα στις μέγιστες στροφές του κινητήρα. Η ηλεκτροϋδραυλική διαχείριση της τετρακίνησης και τα μπλοκέ διαφορικού στον μπροστινό και τον πίσω άξονα διατίθενται στάνταρντ στο XASPIRIT. Ο μπροστινός άξονας, που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τη μητρική εταιρεία SDF, προσφέρει μέγιστη ικανότητα φορτίου 2.300 κιλών και γωνία διεύθυνσης έως και 55°. Τα δισκόφρενα στους μπροστινούς τροχούς έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την οδική ασφάλεια.

Πίσω υδραυλικό σύστημα με ικανότητα ανύψωσης 3,5 τόνους
Το XASPIRITπροσφέρει δύο ταχύτητες PTO εκ του εργοστασίου: 540 και 540 ECO. Κατόπιν αιτήματος, μπορεί επίσης να τοποθετηθεί ένας άξονας PTO με 1000 σ.α.λ. και ένας άξονας PTO ταχύτητας εδάφους. Μια αντλία απόδοσης 56 λ./λ. είναι το πρότυπο για το υδραυλικό σύστημα, ενώ μια αντλία 20 λίτρων τροφοδοτεί το τιμόνι παράλληλα. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, η πίσω ζεύξη έχει μέγιστη ικανότητα 2.500 κιλών, η οποία μπορεί προαιρετικά να αυξηθεί στα 3.500 κιλά. Ο πίσω κοτσαδόρος διαθέτει επίσης το σύστημα EasyLift, το οποίο επιτρέπει στον χειριστή να ανυψώνει και να κατεβάζει τα εξαρτήματα με ένα μόνο κουμπί στην κονσόλα. Εάν είναι αναγκαίο να χρησιμοποιηθεί το XASPIRITμε μπροστινό φορτωτή, μπορεί να εγκατασταθεί κιτ από το εργοστάσιο για μεταγενέστερη εγκατάσταση φορτωτή.

Η καμπίνα είναι τοποθετημένη σε ειδικές ελαστικές βάσεις (silent-block) που μειώνουν σημαντικά τους κραδασμούς οι οποίοι μεταδίδονται από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το κάθισμα του οδηγού διατίθενται στάνταρ με ένα αποτελεσματικό, μηχανικό σύστημα ανάρτησης, ενώ οι πελάτες που αναζητούν το ανώτατο επίπεδο άνεσης μπορούν να επιλέξουν μία έκδοση με πνευματική ανάρτηση. Η ορθολογική νέα διάταξη ελέγχου καθιστά τα ίδια τα χειριστήρια άμεσα αναγνωρίσιμα και ακόμη πιο διαισθητικά στη χρήση. Παράλληλα, η οθόνη InfoCentre κινείται μαζί με τη ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, για να διασφαλίσει ότι όλες οι κύριες παράμετροι λειτουργίας του μηχανήματος είναι πλήρως ορατές ανά πάσα στιγμή. Τα τρακτέρ της νέας οικογένειας XASPIRITδιατίθενται επίσης με μία προαιρετική, πανοραμική οροφή με υψηλά επίπεδα ορατότητας ή, εναλλακτικά, με μία πιστοποιημένη οροφή FOPS (FallingObjectProtectiveStructure) που παρέχει προστασία από αντικείμενα που πέφτουν από πάνω.