Θετική η εικόνα του ελληνικού λιανεμπορίου το πρώτο πεντάμηνο

Θετική ήταν η πορεία της ελληνικής αγοράς οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο πεντάμηνο του 2019. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen η αξία της αυξήθηκε κατά 5,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, με το σύνολο των κλάδων να βρίσκονται σε τροχιά ανάπτυξης. Πιο μετριοπαθείς οι ρυθμοί για τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθαά (FMCGs), με την αξία τους να ενισχύεται 3,8%. 

Τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την μεγαλύτερη δυναμική, με την αξία τους να ενισχύεται σε διψήφιο ποσοστό (10,5%), ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά 5,9%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων,  τα τρόφιμα & ποτά αναπτύσσονται κατά +4,5%, ενώ  οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα.  

naftemporiki.gr