Μέχρι τις 15 Μαΐου πρέπει να γίνει η ενεργοποίηση των Δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης Αγροτών, σύμφωνα με την πρόεδρο της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Χριστίνα Λούβρου.
Η κ. Λούβρου είπε το πρωί στην ΕΡΑ ότι ο Ν. 4015 του 2011, που καθορίζει το θεσμικό πλαίσιο των αγροτικών συνεταιρισμών και την επιχειρηματικότητα των αγροτών, δεν έχει τεθεί ακόμη σε ισχύ, καθώς τόσο η ΠΑΣΕΓΕΣ όσο και οι πρωτοβάθμιες οργανώσεις έχουν εντοπίσει προβλήματα στην εφαρμογή του, με αποτέλεσμα μέχρι τις 30 Ιουνίου οι Ενώσεις να λειτουργούν με το ισχύον καθεστώς. «Δεν είμαστε υπό εκκαθάριση ή υπό διάλυση» είπε χαρακτηριστικά η κ. Λούβρου .
πηγη:www.ert.gr-Μαρινα Μοσχατ
Μέχρι τις 15 Μαΐου η ενεργοποίηση των Δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης Αγροτών στην Κέρκυρα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ημερίδα για το μέλλον της γεωργικής συμβουλευτικής στο ΓΠΑ
23 Ιουνίου 2026, 15:44
Οικολογικά Σχήματα: Αυξάνονται οι επιδοτήσεις για το 2025 – Πληρωμές έως το τέλος Ιουνίου
23 Ιουνίου 2026, 15:33
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47