«Κόκκινο» φως από το ΣΕΕ στη νέα καμπάνια


Από την κρίση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας πέρασε πρόσφατα η νέα καμπάνια της μπύρας Amstel, η οποία τόνιζε την ελληνικότητα του προϊόντος.
Συγκεκριμένα, υπό την επιμέλεια της διαφημιστικής της Tribe, η Amstel λάνσαρε στις αρχές του καλοκαιριού τηλεοπτικό σποτ που με χιουμοριστικό τρόπο έδινε μια «ελληνική» εκδοχή του ονόματος Amstel, τονίζοντας έτσι τον ελληνικό χαρακτήρα που το προϊόν έχει αποκτήσει μετά από πολλές δεκαετίες κυκλοφορίας στην ελληνική αγορά και χάρη στην παραγωγή του στην Ελλάδα, από ελληνικό κριθάρι. Το ΣΕΕ έκρινε ότι η καμπάνια μπορεί να παραπλανήσει τους καταναλωτές, δημιουργώντας την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ελληνικό προϊόν και ζήτησε την τροποποίησή του.

Για κάθε ποτήρι Άμστελ περισσότεροι από 1.000 Έλληνες αγρότες έχουν δώσει το καλύτερο μέρος της σοδειάς τους από την καλλιέργεια 100.000 στρεμμάτων ελληνικής γης και άλλοι 3.500 Έλληνες προμηθευτές τα υψηλής ποιότητας υλικά συσκευασίας τους.


Marketing Week

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις