Την αυτοματοποίηση των διαδικασιών εξαγωγικών πιστώσεων προωθεί ο ΟΑΕΠ

Την ανάπτυξη ψηφιακών υπηρεσιών που θα συμβάλουν στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών εξαγωγικών πιστώσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων επιχειρήσεων έχει δρομολογήσει ο Οργανισμός Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ).

Το έργο έχει ενταχθεί και θα συγχρηματοδοτηθεί εν μέρει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση" και αναμένονται οι προσφορές για την παροχή υπηρεσιών ωρίμανσης των έργου "Ψηφιακές Υπηρεσίες του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων".

Αναλυτικότερα, οι ζητούμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη συλλογή στοιχείων και πληροφοριών αναφορικά με:

- Τον υφιστάμενο σχεδιασμό, τις απαιτήσεις και τις κατευθύνσεις που οριοθετούνται από τη σχετική πρόσκληση του Ε.Π. Ψηφιακή Σύγκλιση, το εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο και την αντίστοιχη απόφαση ένταξης.

- Τις υπάρχουσες υποδομές πληροφοριακής υποστήριξης του Οργανισμού, με έμφαση στα πληροφοριακά συστήματα και αντίστοιχα ηλεκτρονικά αρχεία/ δεδομένα που αφορούν στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών υποστήριξης των εξαγωγικών επιχειρήσεων.

- Τις ήδη εφαρμοζόμενες διαδικασίες για την εξυπηρέτηση των εξαγωγικών επιχειρήσεων, με έμφαση σε αυτές που αφορούν και θα καλύπτονται από το νέο πληροφοριακό σύστημα και τις αντίστοιχες ψηφιακές υπηρεσίες.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες, πλην της υποστήριξης των διαδικασιών προέγκρισης από τη διαχειριστική αρχή, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός δύο μηνών από την ημερομηνία ανάθεσης και υπογραφής της σχετικής σύμβασης. Το χρονοδιάγραμμα των υπηρεσιών υποστήριξης των διαδικασιών προέγκρισης των τευχών δημοπράτησης θα εξαρτηθεί από την πορεία λήψης των σχετικών εγκρίσεων. Σε κάθε περίπτωση η παροχή των σχετικών υπηρεσιών δε θα υπερβεί τους τέσσερις μήνες από την ημερομηνία ανάθεσης και υπογραφής της σχετικής σύμβασης.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις