Δωδεκάνησα - Κυκλάδες: Το νέο διαφημιστικό σποτ της περιφέρειας

Η στρατηγική αυτή υπηρετήθηκε κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών με πολυεπίπεδες δράσεις και πλείστα εργαλεία από την πλευρά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η οποία:
- Ταξίδεψε 782 τοπικά προϊόντα σε διεθνείς και πανελλήνιες εκθέσεις, παρέχοντας για πρώτη φορά στην ιστορία της την ευκαιρία σε όλους τους παραγωγούς, όλων των νησιών να συμμετάσχουν σε όλες τις εθνικές και τις κυριότερες Ευρωπαϊκές εκθέσεις τροφίμων και ποτών
- Οργάνωσε 53 γαστρονομικές εκδηλώσεις, δράσεις, φεστιβάλ, συνέδρια
- Χρηματοδότησε 31 έργα αγροτικής οικονομίας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020».
- Κέρδισε την προστασία σε Ευρωπαϊκό επίπεδο της Ονομασίας Προέλευσης μιας μεγάλης σειράς αγροτικών προϊόντων.

Επιστέγασμα των προσπαθειών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους για την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου, του πολιτισμού, και των τοπικών προϊόντων των νησιών της υπήρξε η πολύ σημαντική κατάκτηση του τίτλου «Γαστρονομική Περιφέρεια Ευρώπης» για το 2019, ενώ, στο πρόσωπο νέων νησιωτών, η Περιφέρεια κέρδισε δύο φορές σε τέσσερα χρόνια στον Ευρωπαϊκό Γαστρονομικό διαγωνισμό “European Young Chef Award”.

Το νέο σποτ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για τη Γαστρονομία είναι διαθέσιμο στο επίσημο κανάλι της στο YouTube “Aegean Islands” 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις