LANDINI : Ο ηγέτης δημιουργεί ηγέτες με νέα σειρά δενδροκομικών LANDINI REX 4

Η σειρά LANDINI REX 4 διατίθεται σε 4 εκδόσεις για να καλύψει οποιαδήποτε απαίτηση.

Η νέα σειρά δενδροκομικών LANDINI REX 4 εξελίσσεται με σημαντικές τεχνικές και λειτουργικές βελτιώσεις. Η ικανότητα των τρακτέρ της σειράς LANDINI REX 4 να ανταποκρίνονται στις πιο απαιτητικές ανάγκες τις σύγχρονης γεωργίας σηματοδοτεί μία επαναστατική καινοτομία στην κατηγορία των δενδροκομικών τρακτέρ όσον αφορά την τεχνολογία, την εργονομία, την άνεση, την ευελιξία και τον σχεδιασμό. 

Η σειρά LANDINI REX 4 διατίθεται σε 4 εκδόσεις για να καλύψει οποιαδήποτε απαίτηση:

Μοντέλο F: για παραδοσιακούς οπωρώνες: ιδανικό για εργασία σε μικρούς και μεσαίους οπωρώνες.

 Μοντέλο S: για στενούς οπωρώνες και χαμηλές φυτεύσεις: διαθέτει το πλάτος του μοντέλου F και τη στενή καμπίνα του μοντέλου V.

Μοντέλο GT: για φαρδύς οπωρώνες: μέγιστη άνεση ιδανική για φαρδύς οπωρώνες και ανοικτές καλλιέργειες.

Μοντέλο V: για αμπελώνες: ειδικό για εργασία μεταξύ των στενών σειρών αμπελώνων με πλάτος μόλις 1.000mm

Πανίσχυροι κινητήρες Made In Germany Deutz AG

Τα τρακτέρ LANDINI REX4 είναι εξοπλισμένα με την υπερσύγχρονη γενιά MADE IN GERMANY κινητήρων Deutz-AG TCD Stage V, 2,9 λίτρων, 4κύλινδρων κινητήρων με ισχύς από 75 έως 112 HP, intercooler Turbo και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού Common Rail. Με μέγιστη ισχύ μεταξύ 1.500 και 2.000 rpm  αυτοί οι κινητήρες είναι εξαιρετικά αποδοτικοί: παρέχουν υψηλότερη ισχύ, μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία στη χρήση. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 65 ή 85 lt, ανάλογα με την έκδοση. Η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται στο ελάχιστο χάρη στην παθητική επεξεργασίας καυσαερίων και την παρουσία της μνήμης στροφών κινητήρα , μιας λειτουργίας που επιτρέπει στον χειριστή να αποθηκεύει και να ανακαλεί τις στροφές του κινητήρα που ταιριάζουν περισσότερο στην κάθε εργασία.

Οι κινητήρες ικανοποιούν τα πρότυπα εκπομπών STAGE V με καινοτόμες τεχνολογίες: φίλτρο σωματιδίων παθητικής αναγέννησης DPF,  καταλύτη οξείδωσης DOC, το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης SCR και δεξαμενή AdBlue 7,5 λίτρων, με σύστημα γρήγορης πλήρωσης για μοντέλα με άνω των 75 HP. Αυτά τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων βρίσκονται κάτω από το καπό, χωρίς εμπρόσθια ή πλευρική επιβάρυνση της ορατότητας και χωρίς αύξηση του ύψους, για να εξασφαλίζεται η μέγιστη συμπαγής διάσταση και να διατηρείται η περιμετρική ορατότητα κατά όλων των εργασιών.

 

Εμπρόσθιος άξονας 100% μπλοκέ διαφορικού άκαμπτος ή με ανάρτηση

Ο εμπρόσθιος άξονας, παραγωγής της ArgoTractors, με γωνία στροφής 55 μοιρών και βελτιωμένο παλάτζο, προσφέρεται με 100% μπλοκέ διαφορικού, με δισκόφρενα, άκαμπτος ή και με ανάρτηση (κατά παραγγελία στις εκδόσεις F,S και GT) και ηλεκτρουδραυλική σύμπλεξη της τετρακίνησης σε όλες τις εκδόσεις.

Η έκδοση με ανάρτηση, επιτρέπει στα τρακτέρ της σειράς REX4 να αντιμετωπίζει εξαιρετικά το ανώμαλο έδαφος εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση σε κάθε τροχό, καθώς και μεγαλύτερη σταθερότητα και ευελιξία. Βελτιώνει την πρόσφυση και το χειρισμό στο χωράφι και αυξάνει την ασφάλεια, την ταχύτητα και την άνεση του χειριστή στο δρόμο. Η ευκολία οδήγησης ενισχύεται περαιτέρω, από το νέο σύστημα ADS (AdvancedDrivingSystem) το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα hands-free και τηλεμετρία.

Καμπίνα LoungeCab: περιμετρική ορατότητα και άνεση πρώτης κατηγορίας

Η καμπίνα LoungeCab είναι ένα πραγματικό κινητό γραφείο όπου η εργασία γίνεται διασκεδαστική. Η κατασκευή της με 4 κολώνες εγγυάται περιμετρική ορατότητα 360°. Επιπλέον, η εύκολη πρόσβαση χάρει στις αρθρωτές στο πίσω μέρος πόρτες, το επίπεδο πάτωμα, το ρυθμιζόμενο κάθισμα οδήγησης χειριστή, τα εργονομικά χειριστήρια, τα υλικά εμπνευσμένα από την αυτοκινητοβιομηχανία και οι συνθήκες αερισμού και προστασίας κατά τους ψεκασμούς (επιλογή κατηγορίας 2 ή 4)καθιστούν αυτή την καμπίνα ένα τέλειο περιβάλλον εργασίας ανεξάρτητα από την εποχή. Στα μοντέλα F και GT, το εξωτερικό πλάτος της καμπίνας είναι 1.205 mm, ενώ στα μοντέλα S και V είναι 1.000 mm.

Για τους χειριστές που αναζητούν την τέλεια άνεση τα μοντέλα F και GT μπορούν να εξοπλιστούν με μηχανική ανάρτηση καμπίνας, με κατακόρυφη διαδρομή έως 60 mm.

Κιβώτιο Ταχυτήτων για κάθε απαίτηση

Η σειρά REX 4 είναι εφοδιασμένη με το κιβώτιο ταχυτήτων SpeedFour: με 4 συγχρονιζέ σχέσεις σε 4 μηχανικά γκρουπ (με έρπουσες στην βασική έκδοση), προσφέροντας συνολικά 16 ταχύτητες εμπρός και 16 όπισθεν με μηχανική ή ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα. Το βασικό κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να προσαρμοστεί με τις ακόλουθες επιλογές:

- PowerFour: 2 ταχύτητες power shift υπό φορτίο High-Low, προσφέροντας 32 ταχύτητες εμπρός και 32 όπισθεν με μηχανική ή ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα.

- T-Tronic: 3 ταχύτητες power shift υπό φορτίο High-Medium-Low, προσφέροντας 48 ταχύτητες εμπρός και 16 όπισθεν με ηλεκτρουδραυλική ρεβέρσα.

- RoboShift: Ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων που προσφέρει 48 ταχύτητες εμπρός και 16 όπισθεν.

Κιβώτιο RoboShift: Κιβώτιο από το μέλλον

Το κιβώτιο ταχυτήτων RoboShift διαθέτει ρομποτικό έλεγχο της μετάδοσης και όλες οι σχέσεις τόσο των powershif  H-M-L 3 σχέσεων όσο και των 4 ταχυτήτων SpeedFour, ελέγχονται εύκολα με ένα εργονομικό και φιλικό προς τον χρήστη  joystick με το οποίο εκτελούνται όλες οι λειτουργίες.

Το κιβώτιο ταχυτήτων RoboShift προσφέρει τα περισσότερα  πλεονεκτήματα :

Περισσότερη Άνεση: Η διαχείριση του ρομποτικού κιβωτίου ταχυτήτων RoboShift γίνεται από το απλό και πρακτικό joystick πολλαπλών λειτουργιών, παρέχοντας επιπλέον άνεση.

Περισσότερη παραγωγικότητα: το ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων RoboShift επιτρέπει στους χειριστές να επιλέξουν μεταξύ της εξαιρετικής απλότητας της εργασίας σε χειροκίνητη λειτουργία, η οποία τους επιτρέπει να διαχειρίζονται το κιβώτιο ταχυτήτων με δύο κουμπιά, και της εξαιρετικής άνεσης της εργασίας σε πλήρως αυτόματη λειτουργία, η οποία αναγνωρίζει αυτόματα την καλύτερη σχέση μετάδοσης, αφήνοντας τους χειριστές ελεύθερους να επικεντρωθούν στην εργασία, προς όφελος της παραγωγικότητας.

Πρωτοποριακό υδραυλικό σύστημα για μέγιστη ευελιξία

Το νέο υδραυλικό σύστημα είναι πιο ευέλικτο από ποτέ, για να προσφέρει προσαρμοσμένες λύσεις για κάθε απαίτηση. Το βασικό υδραυλικό κύκλωμα τροφοδοτείται από αντλία παροχής 30λίτρων/λεπτό για το τιμόνι και προσφέρει  ευκολία στο στρίψιμο (ακόμα και κατά την διάρκεια εργασιών σε στάση) και μία αντλία παροχής 58 λίτρων/λεπτό για τα χειριστήρια και το ανυψωτικό σύστημα. Τριπλή αντλία είναι διαθέσιμη κατά παραγγελία, προσφέροντας παροχή 55λίτρων/λεπτό στις μόλις 1500 στροφές κινητήρα. Συνολικά 4 διπλές πίσω και 3 διπλές μεσαίες βοηθητικές παροχές μπορούν να τοποθετηθούν κατά παραγγελία. Επίσης διατίθεται κατά παραγγελία μία πλήρως ηλεκτρουδραυλική διαμόρφωση των παροχών που ελέγχονται με joystick.

Τα τρακτέρ LANDINI διατίθενται από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.