Την εξελιγμένη τεχνολογία από παρόμοιο ιταλικό πρόγραμμα θέλει να υιοθετήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετατρέποντας το τρένο που θα κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Λάρισα σε ηλεκτρικό.
Η ενέργεια που θα χρησιμοποιεί θα προέρχεται από φωτοβολταϊκά πάνελ τα οποία θα βρίσκονται σε όλο το μήκος της γραμμής του ΟΣΕ , ενώ το επόμενο βήμα θα είναι η εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών στις οροφές των τρένων.
Οι ανανεώσιμες πηγές όμως, θα αναπτυχθούν και στους σταθμούς του Προαστιακού σιδηρόδρομου. Η ΓΑΙΑΟΣΕ έχει παραχωρήσει όλες τις στέγες των 27 σταθμών, από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ως το Κιάτο, για την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας.
Λάρισα - Θεσσαλονίκη με την ενέργεια του ήλιου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Οδηγός για τις ενστάσεις ΟΣΔΕ: Πότε λήγουν οι προθεσμίες και πότε θα πληρωθείτε
24 Ιουνίου 2026, 16:00
Νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης Renault Trucks: έως και 4% υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου
24 Ιουνίου 2026, 15:47