Σήμερα στις 13.00-13.30 θα πραγματοποιηθεί παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥπΑΑΤ από παραγωγούς της Αιτωλοακαρνανίας και ιδιαίτερα της περιοχής Φυτιών και Λεπενούς, που αποκλείστηκαν απ' την Ενιαία Ενίσχυση για προβλήματα τηλεπισκόπησης.
Παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥπΑΑΤ από παραγωγούς της Αιτωλοακαρνανίας
UPDATE: 17/12/2015 11:57
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ημερίδα για το μέλλον της γεωργικής συμβουλευτικής στο ΓΠΑ
23 Ιουνίου 2026, 15:44
Οικολογικά Σχήματα: Αυξάνονται οι επιδοτήσεις για το 2025 – Πληρωμές έως το τέλος Ιουνίου
23 Ιουνίου 2026, 15:33
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47