Μετά την συνάντηση που είχαν οι αντιπροσωποι των μπλόκων στην παλιά Πέλλα αποφάσισαν να καταγράψουν όλα αιτήματα του πρωτογενή τομέα με τα οποία θα συμφωνούν όλοι από όλα τα μπλόκα της Ελλάδας και την Δευτέρα να τα αποστείλουν στον Πρωθυπουργό και στους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς και εφόσον συμφωνήσουν στο πλαίσο αυτό τότε και μόνο οι αγρότες θα έρθουν σε διάλογο μαζί τους.
Το μπαλάκι στον Πρωθυπουργό ρίχνουν οι αγρότες
UPDATE: 12/02/2016 0:09
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ημερίδα για το μέλλον της γεωργικής συμβουλευτικής στο ΓΠΑ
23 Ιουνίου 2026, 15:44
Οικολογικά Σχήματα: Αυξάνονται οι επιδοτήσεις για το 2025 – Πληρωμές έως το τέλος Ιουνίου
23 Ιουνίου 2026, 15:33
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47