Συνεδρίαση των εκπροσώπων τους, πραγματοποιούν την Τετάρτη στην Ξάνθη, οι κτηνοτροφικοί Σύλλογοι της Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης. Θα ξεκινήσει στις 8 το βράδυ, στην αίθουσα συσκέψεων του Εργατικού Κέντρου. Βασικά θέματα της συνεδρίασης θα είναι η πτώση των τιμών στο αιγοπρόβειο γάλα και κρέας, η δέσμευση των ενισχύσεων για χρέη και η μη εφαρμογή του ακατάσχετου λογαριασμού.
Συνεδρίαση των κτηνοτροφικών συλλόγων
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΑΔΕ: Ιδρύεται η νέα Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Υπηρεσιών και Συστημάτων
23 Ιουνίου 2026, 09:18
Γεωργία του άνθρακα: Πώς η γεωργία μπορεί να «ελέγξει» το κλίμα
22 Ιουνίου 2026, 15:49