Black Friday – ηλεκτρονικά καταστήματα: Σε ποιους κλάδους «απογειώθηκαν» οι πωλήσεις

Αύξηση στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τη φετινή Black Friday.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά τη φετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους.

Ειδικά κατά το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με τον μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.

Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με άνοδο 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν οι κλάδοι των αθλητικών ειδών με αύξηση 100% και των online φαρμακείων με 60% κλπ.

Η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) στη διάρκεια του φετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.