Το σωματείο τευτλοπαραγωγών ''Η Μακεδονία'' ανακοινώνει ότι σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τις επόμενες μέρες θα πληρωθεί ένα μέρος της παραγωγής του 2017.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλέξης Χαρίτσης, έδωσε εντολή να δοθεί στους τευτλοπαραγωγούς το ποσό των 2.500.000 εκατ. ευρώ.
Έρχονται πληρωμές για τους τευτλοπαραγωγούς
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47