Ο πρόεδρος του ΑΣ ΑΙΧΜΕΑΣ και Αντιπρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ Γιώργος Ανέστης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό STAR Κεντρικής Ελλάδας, με αφορμή στην τακτική που ακολουθεί η κυβέρνηση με τα αποθεματικά του ΟΠΕΚΕΠΕ, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Δεν έχει άμεσο αντίκτυπο στις πληρωμές των αγροτών της συνδεδεμένης βάμβακος, η μεταφορά των αποθεματικών του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Τράπεζα της Ελλάδας. Εκτιμώ ότι οι πληρωμές θα γίνουν κανονικά και χωρίς καθυστερήσεις καθώς οι συγκεκριμένες πιστώσεις είναι διασφαλισμένες. Παράλληλα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αξιολογηθούν και τα πορίσματα του ΕΛΓΑ των αγροτών που υπέστησαν ζημιές από φυσικές καταστροφές, προκειμένου και αυτοί άμεσα να πληρωθούν».
Γ. Ανέστης:οι πληρωμές θα γίνουν κανονικά και χωρίς καθυστερήσεις
UPDATE: 06/03/2015 10:55
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ημερίδα για το μέλλον της γεωργικής συμβουλευτικής στο ΓΠΑ
23 Ιουνίου 2026, 15:44
Οικολογικά Σχήματα: Αυξάνονται οι επιδοτήσεις για το 2025 – Πληρωμές έως το τέλος Ιουνίου
23 Ιουνίου 2026, 15:33
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47