Ο Σύλλογος Εργαζομένων του ΟΠΕΚΕΠΕ καταγγέλει την ανακοίνωση του Συλλόγου Κτηνοτρόφων του Νομού Ροδόπης.Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων του ΟΠΕΚΕΠΕ στο pdf.
«Οι έλεγχοι διασφαλίζουν τις πληρωμές»
UPDATE: 13/05/2015 12:09
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ημερίδα για το μέλλον της γεωργικής συμβουλευτικής στο ΓΠΑ
23 Ιουνίου 2026, 15:44
Οικολογικά Σχήματα: Αυξάνονται οι επιδοτήσεις για το 2025 – Πληρωμές έως το τέλος Ιουνίου
23 Ιουνίου 2026, 15:33
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47