Ο ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΙΤΕΡΙΣΜΟΣ ΑΙΧΜΕΑΣ έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλη Αποστόλου σχετικά με το e- mail που έλαβαν από τον OΠΕΚΕΠΕ στις 21/03/2017 ότι, εντός τριών ημερών ,δηλαδή, έως την Παρασκευή 24/3/2017 υποχρεούνται να υπογράψουν Σύμβαση Διασφάλισης Επίπεδου Ποιότητας Υπηρεσιών και Ασφάλειας Πληροφορίας (ΣΔΕΠΥΑΠ) με τον ΟΠΕΚΕΠΕ και παράλληλα σύμβαση συνεργασίας με τον Φορέα Συντονισμού και Τεχνικής Υποστήριξης « GAΙA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Α.Ε.».
Επιστολή διαμαρτυρίας του ΑΙΧΜΕΑ προς τον Β. Αποστόλου
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ημερίδα για το μέλλον της γεωργικής συμβουλευτικής στο ΓΠΑ
23 Ιουνίου 2026, 15:44
Οικολογικά Σχήματα: Αυξάνονται οι επιδοτήσεις για το 2025 – Πληρωμές έως το τέλος Ιουνίου
23 Ιουνίου 2026, 15:33
Απάτη 4,1 εκατ. ευρώ με ψωμί τοστ: Κατηγορίες εναντίον δύο ατόμων και εταιρείας στην Πράγα
23 Ιουνίου 2026, 14:47