Η ΔΕΗ παρατείνει την προθεσμία ένταξης στο Πρόγραμμα «Δεύτερη Ευκαιρία» έως την Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017. Αναλυτικότερα, όσοι πελάτες είχαν ρυθμίσει την οφειλή τους εντασσόμενοι στο Πρόγραμμα των 36 δόσεων αλλά στην πορεία δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν και η ρύθμιση διακόπηκε, θα έχουν ευκαιρία επανένταξης στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας και το τρέχον ποσό της οφειλής τους, με σχετική αίτηση μέχρι και τις 03.03.2017.
Δόθηκε μικρή παράταση στο Πρόγραμμα των 36 δόσεων της ΔΕΗ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΑΔΕ: Ιδρύεται η νέα Γενική Διεύθυνση Ψηφιακών Υπηρεσιών και Συστημάτων
23 Ιουνίου 2026, 09:18