Η ιστορία της John Deere 1876-1949

 1876-1949

Το πρώτο εμπορικό σήμα που χρησιμοποιεί ήταν το ελάφι και καταχωρήθηκε το 1876, αν και τα έγγραφα εγγραφής έδειχναν ότι το σημάδι ήταν σε χρήση ήδη για τρία έτη. Το John Deere καθιερώθηκε καλά στο Moline. Η επιχείρηση παρήγε περισσότερα από 60.000 άροτρα ετησίως, τα οποία ήταν γνωστά ως άροτρα ‘Moline’ λόγω της θέσης των εργοστασίων. Προφανώς, υπήρξε μια ανάγκη για ένα επίσημο καταχωρημένο εμπορικό σήμα. Ένα επίσημο εμπορικό σήμα ήταν επίσης η μόνη προστασία ενάντια στην αντιγραφή και εξαπάτηση.

Αυτό το εμπορικό σήμα παρουσιάζει ένα ελάφι που περνάει πάνω από ένα κορμό. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι αυτό το αρχικό εμπορικό σήμα παρουσιάζει ένα είδος  ελαφιών από την Αφρική. Το τοπικό ελάφι της Βόρειας Αμερικής  απεικονίζεται στα μελλοντικά εμπορικά σήματα.

Η δεύτερη έκδοση του εμπορικού σήματος John Deere χρησιμοποιήθηκε από το 1910 και κατοχυρώθηκε το 1912. Το ελάφι πάλι παρουσιάστηκε να περνάει πάνω από έναν κορμό. Εντούτοις, είχε περισσότερες λεπτομέρειες από το αρχικό. Το σύνθημα ήταν "το εμπορικό σήμα της ποιότητας που γίνεται διάσημο από τα καλά μέσα".

 

1936-1949

Το 1936, η επιτροπή τυποποίησης της επιχείρησης αποφάσισε να προσαρμόσει το εμπορικό σήμα για τα προϊόντα. Τα ελάφια έγιναν μια στερεά σκιαγραφία αφαιρώντας όλη τη λεπτομέρεια από το προηγούμενο έργο τέχνης. Αυτή η αλλαγή με τα πόδια τεντωμένα αποδείχτηκε ισχυρή,  με ποιο αναγνωρίσιμο προφίλ.

 Προστέθηκε το περίγραμμα γύρω από το ελάφι που πηδάει ψηλά, αλλά και τα κέρατά του  άλλαξαν ελαφρώς. Οι λέξεις, "John Deere, Moline, άροτρο." παρέμειναν στην ίδια θέση αλλά έγινε κάπως bolder. Το σύνθημα από κάτω ήταν αμετάβλητο. 

Το 1937, ένα άλλο ενημερωμένο εμπορικό σήμα καταχωρήθηκε. ¨Ένα ακόμα πιο απλό. Η εικόνα του ελαφιού που πηδάει ψηλά παρέμεινε, αλλά το περίγραμμα εξαφανίστηκε. Η John Deere πουλούσε περισσότερα προϊόντα από πάντα πριν. Υπήρξαν τώρα περισσότερες θέσεις για να χρησιμοποιήσουν το εμπορικό σήμα, στο οποίο έγινε αναπροσαρμογή. Το γεγονός ότι το 1937 η εταιρεία έκλεινε 100 χρόνια στο χώρο θα μπορούσε να είναι ένας άλλος παράγοντας στην αλλαγή.

 

1876 logo1912 logo1936 logo1937 logo

 

 

Δείτε επίσης