Rivian R1T: Ηλεκτρικό διπλοκάμπινο για αγρότες και… yappies
Rivian R1T: Ηλεκτρικό διπλοκάμπινο για αγρότες και… yappies

Όταν σχεδίαζε το R1T, η Rivian είχε επικεντρωθεί στο να κατασκευάσει ένα pick up στο οποίο θα χωράνε άνετα 5 άτομα με τις αποσκευές τους, αλλά να μην είναι τόσο μεγάλο που να υπάρχει δυσκολία στην εύρεση πάρκινγκ. Βεβαίως, μέτρο σύγκρισης είναι η αμερικάνικη αγορά, καθώς το pick up αυτό συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κατηγορίες mid-size και full-size trucks.

«Στοχεύσαμε στην χρυσή τομή όταν κατασκευάζαμε το R1T, ώστε να προσφέρει τις ανέσεις ενός μεγάλου αυτοκινήτου και την ευχρηστία ενός αυτοκινήτου πόλης (!) για καθημερινή χρήση» δηλώνει η κατασκευάστρια εταιρεία.

Το R1T είναι 5,5 μέτρα σε μήκος και 2,2 μέτρα σε πλάτος. Ένα FORD F-150 με τη βασική καμπίνα (standard cab), ως σύγκριση, είναι 5,3 μέτρα σε μήκος, ενώ το super cab είναι 6,1 μέτρα σε μήκος. Έτσι το αυτοκίνητο της Rivian βρίσκεται όντως ανάμεσα στις 2 κατηγορίες που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Το ύψος του R1T στην χαμηλότερη ρύθμιση φτάνει τα 1,82 μέτρα και στην off-road ρύθμιση φτάνει τα 2 μέτρα.

 

 

Το εμπρός μέρος διαθέτει χώρο αποσκευών ελλείψει θερμικού κινητήρα και είναι 1,4 μέτρα σε πλάτος και 57 εκατοστά σε βάθος και «είναι ένας καθαρός χώρος αρκετά μεγάλος για να χωρέσει 6 γεμάτες σακούλες με προϊόντα» σύμφωνα με του ισχυρισμούς της Rivian. Ανοίγει και κλείνει χρησιμοποιώντας την εφαρμογή στο κινητό, το remote control ή τον διακόπτη που βρίσκεται πλάι από το φωτιστικό σώμα.

Το R1T έχει επίσης ένα τούνελ αποθήκευσης βρίσκεται ακριβώς πίσω από τα καθίσματα. «Ο συγκεκριμένος χώρος αποθήκευσης είναι προορισμένος για λερωμένες με άμμο πετσέτες ή για snowboard γεμάτα χιόνι, ώστε το εσωτερικό να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο καθαρό» λέει η Rivian.

 

 

Οι πόρτες του τούνελ λειτουργούν ως καθίσματα ή ακόμα και σκαλιά για πρόσβαση στην οροφή του οχήματος και ανοίγουν αυτόματα μέσω της εφαρμογής, με χειρισμό από το εσωτερικό του αυτοκινήτου ή με τους διακόπτες στην καρότσα του αυτοκινήτου.

Η εταιρία ανέφερε επίσης πως η καρότσα του R1T σχεδιάστηκε για να «χωράει αρκετές αποσκευές, ενώ ταυτόχρονα να διατηρεί τον compact χαρακτήρα του ώστε να μειώσει το συνολικό μήκος του, το οποίο είναι σημαντικό στο off-roading και την μετακίνηση σε στενούς χώρους.»

Το μήκος της καρότσας είναι 2,12 μέτρα με την πόρτα της καρότσας ανοιχτή και 1,37 μέτρα με την πόρτα κλειστή.

Η καρότσα είναι κατασκευασμένη από μία ενισχυμένη σύνθεση μετάλλων και η Rivian ισχυρίζεται πως είναι ανθεκτική στην διάβρωση. Υπάρχουν 2 LED φώτα σε κάθε μεριά τα οποία ανάβουν αυτόματα με το που ανοίξει η πόρτα της καρότσας.  Διαθέσιμοι επίσης 2 γάντζοι σε κάθε γωνία της και άλλοι 4 πάνω στα κάγκελα της για επιπλέον ασφάλιση του φορτίου.

Στα τοιχώματα της καρότσας βρίσκονται επίσης 2 πρίζες 110 Volt η κάθε μία. Σηκώνοντας το πάτωμα της καρότσας ο οδηγός έχει πρόσβαση και σε έναν επιπλέον χώρο αποθήκευσης στον οποίο βρίσκεται η ρεζέρβα.

Η Rivian θα προσφέρει 2 ειδών καλύμματα για την καρότσα, το πρώτο θα κλειδώνει χειροκίνητα και το δεύτερο ηλεκτρικά. Έτσι προσδίδεται ένας επιπλέον χώρος 0,82 κυβικών μέτρων για αποθήκευση.

Ο κοτσαδόρος του R1T είναι κρυμμένος πίσω από ένα κάλυμμα και είναι προσβάσιμος, αφού ο οδηγός ξεβιδώσει 2 βίδες. Το R1T είναι ικανό να ρυμουλκήσει φορτίο μέχρι 5 τόνους περίπου, σύμφωνα με την Rivian.

ΠΗΓΗ

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις