GREEN NCAP: Το Mazda2 διακρίνεται για την πραγματικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

Η Green NCAP βαθμολόγησε τον βελτιωμένο κινητήρα Skyactiv-G 1.5 που προσφέρεται στο ανανεωμένο Mazda2 με 3,5 αστέρια για την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Με αυτό το αποτέλεσμα, η έκδοση 55kW/75PS του βραβευμένου μικρού μοντέλου της Mazda τοποθετείται σε μια ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων εσωτερικής καύσης.

 

«Η διάκριση του Green NCAP επικυρώνει τη στρατηγική που ακολουθούμε στη Mazda και συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με αποτέλεσμα να περιορίζουμε τις πραγματικές  περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων μας»,  λέει ο Heiko Strietzel, Powertrain Manager της Mazda  Motor Europe. "Είναι μέρος της προσέγγισης πολλαπλών λύσεων (multi-solution approach) που έχουμε υιοθετήσει και  περιλαμβάνει διαφορετικές μορφές καυσίμων και, όπως πάντα, επίπονες προσπάθειες για μείωση κάθε πιθανού γραμμαρίου βάρους".  

 

Ελαφρύ, ευέλικτο και με άριστη απόκριση, το ελκυστικό Mazda2  είναι ένα από τα τρία οχήματα εσωτερικής καύσης της μάρκας που ενώ δεν διαθέτουν υβριδικό σύστημα  του απονέμεται η διάκριση των 3,5 αστεριών. Μόνο τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (BEV) και plug-in ηλεκτρικά (PHEV) έχουν επιτύχει υψηλότερες βαθμολογίες Green NCAP  .

 

"Συγχαρητήρια στη Mazda για τις εξαιρετικές αποδόσεις, ειδικά όσον αφορά την χαμηλή κατανάλωση καυσίμων", σχολίασε ο Aleksandar Damyanov της Green NCAP.  Ο οργανισμός επίσης επεσήμανε τις χαμηλές εκπομπές ρύπων του Mazda2, αναφέροντας ότι το supermini θα είχε σημειώσει ακόμα καλύτερη βαθμολογία εάν ήταν εξοπλισμένο με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.

 

Ανανεωμένο μοντέλο με ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση

Η πιο πρόσφατη έκδοση του ανανεωμένου Mazda2 των 75PS που προσφέρεται στην Ευρώπη διαθέτει  βενζινοκινητήρα Skyactiv-G με υψηλότερη συμπίεση (15:1 έναντι 13:1) και νέα τεχνολογία. Ως αποτέλεσμα, η Mazda έχει μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, παρόλο που δεν διαθέτει το σύστημα Mazda M Hybrid, προσθέτοντας παράλληλα 6% περισσότερη ροπή. Και τα στοιχεία που δηλώνει η Mazda είναι εξαιρετικά κοντά με τις μετρήσεις που γίνονται σε πραγματικές συνθήκες:  Η μέση κατανάλωση του Mazda2 κατά τη διάρκεια των δοκιμών Green NCAP ήταν οριακά υψηλότερη από τον επίσημο αριθμό συνδυασμένου κύκλου WLTP.

 

Το Green NCAP αποτελεί μια πρωτοβουλία του οργανισμού αξιολόγησης της ασφάλειας Euro NCAP, και αναγνωρίζει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων των οποίων τα μοντέλα υπερβαίνουν ελάχιστα τις προδιαγραφές όσον αφορά την απόδοση και τις εκπομπές. Για την αξιολόγηση χρησιμοποιούνται μια σειρά οδικών και εργαστηριακών δοκιμών που αντικατοπτρίζουν μια ποικιλία ρεαλιστικών καταστάσεων οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων ακραίων θερμοκρασιών (από -7°C έως +35°C), υψομέτρων έως 1.200m, σύντομων ταξιδιών, βαρέων φορτίων και ταχυτήτων αυτοκινητοδρόμου.  Η βαθμολογία αστεριών δείχνει τα μέσα  αποτελέσματα σε τρεις τομείς που καλύπτουν την ενεργειακή απόδοση, τα επίπεδα ρύπανσης και τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

 

 

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις