VolkswagenGroup: Αύξηση κατά 65% των παραδόσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων

Ο Όμιλος Volkswagenσυνέχισε με επιτυχία την παγκόσμια ηλεκτρική του επίθεση το 1ο τρίμηνο, αυξάνοντας τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά 65% σε ετήσια βάση. Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, 99.100 BEV έχουν παραδοθεί στους πελάτες έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ το αντίστοιχο 1ο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ήταν 60.000 μονάδες. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του Ομίλου – τετραπλάσια αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Όσον αφορά τις παραδόσεις BEV ανά περιοχή, η Ευρώπη εξακολουθούσε να έχει σαφώς το προβάδισμα  με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%) τους πρώτους τρεις μήνες. Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος παρέδωσε 7.900 BEVσε πελάτες τα οποία αντιστοιχούσαν στο 8% των παγκόσμιων παραδόσεων. Στην Κίνα, μέχρι το τέλος Μαρτίου, παραδόθηκαν 28.800 μονάδες, τέσσερις φορές περισσότερα από ότι το 1ο τρίμηνο του 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει το 29% των παγκόσμιων παραδόσεων BEV του Ομίλου.

Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagenπαρέδωσε 53.400 BEVστους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audiμε 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porscheμε 9.500 (μερίδιο 10%), η Skodaμε 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%).

 

Τα καλύτερα 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 2022 είναι τα εξής:

– Volkswagen ID.4 30.300 μονάδες

– Volkswagen ID.3 13.000 μονάδες

– Audi Q4 e-tron (συμπ. Sportback) 10.700 μονάδες

– Audi e-tron (συμπ.. Sportback) 10.300 μονάδες

– Porsche Taycan (συμπ. Cross Turismo) 9.500 μονάδες

 

Volkswagen Group – Πίνακας παραδόσεων ηλεκτρικών μοντέλων στους πελάτες

Παραδόσεις σε πελάτες ανά αγορά

Ιαν. – Μαρ.
 2022

Ιαν. – Μαρ.
2021

Διαφορά (%)

Ευρώπη

58,400

43,800

+33.5

ΗΠΑ

7,900

6,800

+16.2

 Κίνα

28,800

6,200

+360.5

Υπόλοιπες χώρες

4,000

3,100

+26.9

Παγκοσμίως

99,100

60,000

+65.2

 

Παραδόσεις σε πελάτες ανά μάρκα

Ιαν. – Μαρ.
 2022

Ιαν. – Μαρ.
2021

Διαφορά (%)

Όγκος Brand Ομίλου

65,100

36,100

+80.5

     Volkswagen Passenger Cars

53,400

30,700

+73.7

     ŠKODA

8,800

2,500

+259.7

     SEAT/CUPRA

2,200

2,200

-1.4

     Volkswagen Commercial
     Vehicles

700

700

+7.3

Brand Group Premium

24,200

14,600

+66.2

     Audi

24,200

14,600

+66.2

     Lamborghini/Bentley

 -

 -

 -

Brand Group Sport

9,500

9,100

+4.4

     Porsche

9,500

9,100

+4.4

TRATON

200

200

+7.0

     MAN

200

200

+7.0

     Scania

 -

 -

 -

     Navistar

 -

 -

 -

Όμιλος Volkswagen (σύνολο)

99,100

60,000

+65.2

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις