Η Mazda ανακοινώνει νέο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου στο MazdaCX-60
Η Mazda ανακοινώνει νέο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου στο MazdaCX-60

Σε συνέχεια της πρόσφατης παρουσίασης του ολοκαίνουριου MazdaCX-60 PHEV, η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα ενός ισχυρού, καθαρού, αποδοτικού και καινούργιουe-SkyactivDκινητήρα πετρελαίου

. Είναι ακόμα μια απόδειξη της προσαρμοστικότητας της Mazda, που στη συγκεκριμένη περίπτωση έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών που θέλουν συνδυασμό αποδοτικότητας και οδήγησης μεγάλων αποστάσεων μαζί με μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης.

 

Η στρατηγική ικανοποίησης πολλαπλών λύσεων της εταιρείας προσφέρει διαφορετικά προϊόντα και τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των πιο αποτελεσματικών κινητήρων εσωτερικήςκαύσης, καθώς και μεγάλης γκάμας ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης, πάντα με τις χαμηλότερες δυνατές εκπομπές– ώστε να ανταποκρίνεται παράλληλα και στις ανάγκες της κοινωνίας για βιωσιμότητα.

 

Η Mazdaπαρουσιάζει πέντε νέα ηλεκτρικά προϊόντα τα οποία διαθέτουν την αρχιτεκτονική πλατφόρμα των πολλαπλών λύσεων, για τα επόμενα τρία χρόνια. Μετά το 2025, η εταιρεία θα παρουσιάσει την ολοκαίνουργιαSkyactivEVScalableArchitecture- η οποία θα διαθέτει μοναδική τεχνολογία, επιτρέποντας στη Mazda να παράγει αποτελεσματικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όλων των μεγεθών, χρησιμοποιώντας μια κοινή πλατφόρμα.

 

Το σύστημα κίνησης πετρελαίου είναι μια πρωτοπορία για τη Mazda, καθώς πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο εξακύλινδροεν σειρά κινητήρα πετρελαίου e-Skyactiv D 3,3 λίτρων. Καινοτόμος με ανεπτυγμένες τεχνολογίες καύσης, κάνει τη νέαe-SkyactivD μονάδα τον πιο καθαρό κινητήρα πετρελαίου  στον κόσμο και η ιαπωνική μάρκα είναι σίγουρη ότι θα υπερβεί και θα ικανοποιεί όλους τους επερχόμενους κανονισμούς/ περιορισμούς εκπομπών που μπορούν να εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον.

 

Το νέο αυτό σύστημα έχει αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας το concept “rightsizing” το οποίο βελτιστοποιεί τον κυβισμό, καθώς και την απόδοση της καύσης και της ισχύος. Ο νέος κινητήρας 3,283 cc- με κατά μήκος εγκατεστημένο κοινό σύστημα ηλεκτρικού άμεσου ψεκασμού-  εξακύλινδρη e-SkyactivD μονάδα, θα διατίθεται σε δύο επιλογές εκπομπών- 200PS/147kWπίσω κίνησης και 254PS/ 187kW με το Mazdai-ActivAWD (all-wheeldrive).

Συμπεριλαμβανομένου του καινούργιου 48VoltMHybridBoostsystem, ο νέος κινητήρας πετρελαίου  συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την εξαιρετική οικονομία καυσίμων. Ενώ με τη νέα,υψηλής καινοτομίας και ανεπτυγμένης τεχνολογίας ανάφλεξη -DCPCI (Distribution-ControlledPartiallyPremixedCompressionIgnition)- βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόδοση του κινητήρα, τις εκπομπές και την οικονομία των καυσίμων, επιτυγχάνοντας θερμική απόδοση πάνω από 40%.

 

Αυτές οι δύο τεχνολογίες συνεισφέρουν σημαντικά στην εξαιρετική οδική εμπειρία του CX-60,  τη δυναμική αίσθηση οδήγησης και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών.

 

Ο 254PS/187kWe-Skyactiv προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση, επιτυγχάνοντας ταχύτητες από 0-100km/h μέσα σε μόνο 7.4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 219km/h, αποδίδοντας μία μέση WLTP κατανάλωση καυσίμων 4.7 Ι/100km και μόνο 129g/km εκπομπές CO2, ενώ η έκδοση 200PS/147kWαποδίδει μία μέσηWLTPκατανάλωση καυσίμων 4.7 l/100 km και μόνο 123 g/km εκπομπές CO2.

 

Η έκδοση εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα παράγει λιγότερες δονήσεις, χάρη στη χαρακτηριστική του «τέλεια ισορροπία», για μια ομαλή και ήσυχη οδήγηση, ενώ παράγει ένα καθαρό και ελκυστικό ήχο εξάτμισης. Η υψηλή ροπή του κινητήρα δίνει στο CX-60 ικανότητα ρυμούλκησης βάρους μέχρι 2,500kg. Ως αποτέλεσμα της απλής του δομής, το βάρος του κινητήρα είναι παρόμοιο με αυτό του 2.2 λίτρωνMazdaSkyactivD τετρακύλινδρου κινητήρα πετρελαίου, μειώνοντας τη διαφορά στη διαχείριση της ισορροπίας.

 

Ένας εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 3.0 λίτρωνβενζίνηςE-Skyactiv θα ενταχθεί στο e-SkyactivD και e-SkyactivPHEV για να ολοκληρώσει τη σειρά παραγωγής του CX-60, προσφέροντας στους πελάτες ένα εύρος τεχνολογικά ανεπτυγμένων επιλογών, υψηλά αποδοτικών κινητήρων, που ξεχωρίζουν με το εξαιρετικό επίπεδοκατασκευής και on-board τεχνολογίας που προσφέρει η γκάμα τουCX-60.

 

Με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου  CX-60, η Mazda κάνει ένα ακόμα βήμα για τη μείωση των εκπομπών του στόλου της, ακολουθώντας το στόχο της να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2050.

 

Μέσα στο 2023, η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα καινούργιο μοντέλο, το MazdaCX-80, το οποίο είναι μεγαλύτερο από το MazdaCX-60 και θα περιλαμβάνει 3 σειρές θέσεων.

 

Διαθέσιμο στις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές, η πώληση του το ολοκαίνουργιο MazdaCX-60 diesel θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2023.

 

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις