Περισσότερα από 2.180 προϊόντα εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για μειώσεις τιμών, με στόχο τη στήριξη των καταναλωτών. Σύμφωνα με τα στοιχεία των αλυσίδων λιανεμπορίου και των προμηθευτών, οι μειώσεις κυμαίνονται από 3% έως και 35%, με μεσοσταθμική μείωση περίπου 8%.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο.
Ενδεικτικά παραδείγματα μειώσεων ανά κατηγορία:
* Προϊόντα προσωπικής υγιεινής: 86 κωδικοί, με μείωση από 5% έως 13%,
* Είδη πρωινού και δημητριακά: 56 κωδικοί, με μειώσεις έως 23%,
* Κατεψυγμένα τρόφιμα: 46 κωδικοί, με μειώσεις από 5% έως 20%.
* Τυριά: 34 κωδικοί, με μειώσεις έως 35%,
* Χαρτικά και προϊόντα καθαριότητας: 24 κωδικοί, με μειώσεις έως 8%.
* Πάνες και είδη φροντίδας: 36 κωδικοί, με μειώσεις έως 6% .
* Έλαια, λίπη: 6 κωδικοί με μειώσεις 5 έως 13%
* Ζυμαρικά: 13 κωδικοί με έκπτωση έως 5%
* Νωπό κρέας: από 5 έως 7%
* Δείτε ΕΔΩ τη λίστα
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις