Διατροφή και ψυχική υγεία: Τι να προσέξουμε στην καραντίνα

«Να τρώμε θρεπτικά. Να έχει ο οργανισμός τα απαραίτητα μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία» συμπλήρωσε.

Από την πλευρά της, η Ψυχολόγος και Παιδοψυχολόγος, Κρυσταλλία Αποστόλου, τόνισε ότι το επίπεδο του άγχους που βιώνουν τα παιδιά στην καραντίνα είναι άμεσα συνδεδεμένο με το στρες των γονιών.

«Τα παιδιά μπορεί να μη μιλούν αλλά αντιδρούν στο κλίμα που υπάρχει στην ατμόσφαιρα. Οι γονείς να είναι ψύχραιμοι και τυπικοί. Να ακούσουν την αγωνία των παιδιών τους. Να τους εξηγήσουν γιατί είμαστε κλεισμένοι στα σπίτια μας» σημείωσε κ. Αποστόλου.

Παράλληλα, επισήμανε ότι τα παιδιά πρέπει να έχουν πρόγραμμα και ρουτίνα όπως στο θέμα του ύπνου, των γευμάτων των υποχρεώσεων αλλά και του ελεύθερου χρόνου.

ΠΗΓΗ

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις