Η PepsiCo, Inc. σχεδιάζει να επενδύσει 30 εκατομμύρια δολάρια σε πρωτοβουλίες για τη γεωργία και την επισιτιστική ασφάλεια έως το 2030 μέσω της δέσμευσής της για μηδενική πείνα, σύμφωνα με την παγκόσμια έκθεση κοινωνικού αντίκτυπου 2024 που εκδόθηκε στις 9 Ιουνίου.
«Μέσω των πρωτοβουλιών του ιδρύματος για την πρόσβαση σε τρόφιμα, εργαζόμαστε για την κλιμάκωση καινοτόμων, βιώσιμων λύσεων προσαρμοσμένων στις τοπικές κοινότητες, συμβάλλοντας στη διασφάλιση μεγαλύτερης πρόσβασης σε προσιτά και θρεπτικά τρόφιμα», δήλωσε η PepsiCo. «Από την υποστήριξη τραπεζών τροφίμων και κοινοτικών προγραμμάτων διατροφής μέχρι την παράδοση γευμάτων στα παιδιά που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, μάθετε πώς συνεργαζόμαστε για να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση της πείνας και των εμποδίων στην επισιτιστική ασφάλεια σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προωθούμε το όραμά μας για ένα πιο δίκαιο σύστημα διατροφής».
Η έκθεση ανέλυσε επίσης πώς η PepsiCo South Africa προσέφερε ορισμένα από τα προϊόντα διατροφής με βάση τα δημητριακά της σε αδικημένους μαθητές δημοτικού σχολείου στο πλαίσιο των προσπαθειών της για την αντιμετώπιση της επισιτιστικής ανασφάλειας.
«... σε όλο τον κόσμο, η επισιτιστική ανασφάλεια παραμένει εμπόδιο στην εκπαίδευση», αναφέρει η έκθεση. "Στη Νότια Αφρική, είμαστε υπερήφανοι που λειτουργούμε το Πρόγραμμα Διατροφής Σχολικού Πρωινού, το οποίο παρέχει ένα θρεπτικό πρωινό με Bokomo Weet-Bix, Bokomo Corn Flakes και White Star Instant Porridge, όλα σερβιρισμένα με γάλα, σε πάνω από 34.000 μη προνομιούχους μαθητές δημοτικού κάθε σχολική καθημερινή ημέρα. Το πρόγραμμα, το οποίο διανύει πλέον το δέκατο έτος λειτουργίας του, λειτουργεί σε 35 σχολεία σε υποβαθμισμένες κοινότητες σε επτά επαρχίες της χώρας".
Η PepsiCo συνέχισε επίσης τη συνεργασία της με τη διεθνή ανθρωπιστική οργάνωση CARE για την επέκταση του κοινού τους προγράμματος επισιτιστικής ασφάλειας She Feeds the World, το οποίο στοχεύει στην οικονομική ενδυνάμωση των μικρών παραγωγών σε όλο τον κόσμο.
«Βασιζόμενοι σε χρόνια συνεργασίας, το 2024, η CARE και το Ίδρυμα PepsiCo επέκτειναν το πρόγραμμα She Feeds the World στην Τουρκία», δήλωσε η PepsiCo. «Από το 2018, έχει υποστηρίξει αγρότες στην Ουγκάντα, την Αίγυπτο, το Περού, την Κολομβία, το Βιετνάμ, την Ταϊλάνδη και το Πακιστάν και έχει φτάσει σε πάνω από 3,6 εκατομμύρια αγρότες και μέλη των κοινοτήτων τους».
Όσον αφορά το θέμα της γεωργίας, η PepsiCo συνεχίζει την πρωτοβουλία Agrovita με έδρα το Μεξικό, η οποία παρέχει σε μικρούς αγρότες σε αγροτικές περιοχές πόρους για βιώσιμες γεωργικές πρακτικές. Η έκθεση αναφέρει ότι η Agrovita βοήθησε περισσότερους από 1.000 αγρότες στις μεξικανικές πολιτείες Ταμπάσκο και Τσιάπας να βελτιώσουν το εισόδημα των νοικοκυριών τους το 2024.
«Η Agrovita βοηθά τους αγρότες μικρής κλίμακας να γίνουν γεωργικοί επιχειρηματίες - εισάγοντας κλιματικά έξυπνες πρακτικές και τοπική παραγωγή προστιθέμενης αξίας», δήλωσε η PepsiCo. «Αυτές οι καινοτομίες θέτουν τα θεμέλια για ένα πιο περιεκτικό και ανθεκτικό σύστημα τροφίμων».
Επιπλέον, η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς την πρόοδο του εκκολαπτόμενου γεωργικού προγράμματος Planting Pathways της PepsiCo, το οποίο έχει ως στόχο να διευρύνει τις ευκαιρίες στη γεωργική βιομηχανία των ΗΠΑ.
«Μέσω συνεργασιών με οργανισμούς όπως οι Practical Farmers of Iowa και το Farm Foundation, η πρωτοβουλία παρέχει στους αγρότες επιχειρηματική κατάρτιση, καθοδήγηση και πρόσβαση σε κεφάλαια, ενώ παράλληλα εξοπλίζει τους φοιτητές με υποτροφίες, αμειβόμενες θέσεις πρακτικής άσκησης και ευκαιρίες ανάπτυξης καριέρας», δήλωσε η PepsiCo. «Κατά το πρώτο έτος της, η Planting Pathways έφτασε σε πάνω από 100 επίδοξους και αρχάριους επαγγελματίες του αγροτικού τομέα, συμβάλλοντας στη μελλοντική διασφάλιση του παγκόσμιου συστήματος τροφίμων».
Όσον αφορά τις αξιοσημείωτες καινοτομίες προϊόντων, η έκθεση υπογράμμισε επίσης πώς η θυγατρική της PepsiCo Quaker Oats Co. συνεργάστηκε με την PepsiCo Brazil για την ανάπτυξη ενός προϊόντος ρυζιού που δεν ήταν μόνο πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες αλλά και περιβαλλοντικά βιώσιμο.
«Χρησιμοποιώντας τον κόκκο που μοιάζει με ρύζι από το εσωτερικό του φλοιού της βρώμης, η ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης της PepsiCo δημιούργησε το »ρύζι βρώμης« της Quaker, το οποίο προσφέρει περισσότερες φυτικές ίνες και πρωτεΐνες από το συνηθισμένο λευκό ρύζι», αναφέρεται στην έκθεση. "Το προϊόν αυτό συσκευάζεται και πωλείται στη Βραζιλία, με το 100% των κερδών να δωρίζεται στη μη κερδοσκοπική οργάνωση Amigos do Bem. Μέσω αυτής της συνεργασίας, τα έσοδα από το Quaker Oat “Rice” πηγαίνουν για την υποστήριξη ανθρώπων με προβλήματα πρόσβασης σε τρόφιμα στη Βραζιλία. Το πρόγραμμα στοχεύει να φτάσει σε 25.000 άτομα κατά τον πρώτο χρόνο της πρωτοβουλίας".
Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις