Προώθηση  Κρητικών Προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία

Με σημαντικές συμφωνίες για την κάλυψη με τοπικά προϊόντα των αναγκών των ξενοδοχείων σε τρόφιμα, κατά τη νέα τουριστική περίοδο, ολοκληρώθηκε το έκτο Παγκρήτιο Φόρουμ Προώθησης Κρητικών Προϊόντων στα Κρητικά ξενοδοχεία και στα δίκτυα διανομής. Συνολικά έγιναν πάνω από δέκα χιλιάδες συναντήσεις παραγωγών και μεταποιητών κρητικών αγροτικών προϊόντων, με ξενοδόχους, διευθυντές ξενοδοχείων και εκπροσώπους δικτύων διανομής της Κρήτης.

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 190 παραγωγοί και μεταποιητές, εκπρόσωποι 25 δικτύων διανομής και 80 ξενοδοχειακών ομίλων, οι οποίοι είχαν δηλώσει εγκαίρως συμμετοχή.

«Η  εκδήλωση επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι όχι μόνο υπάρχει ενδιαφέρον, αλλά και αποτέλεσμα. Αυτό επιβάλλει σε όλους τους φορείς να εντείνουμε τις προσπάθειες, γιατί η Κρητική διατροφή είναι ένας τεράστιος πλούτος που είναι ουσιαστικά ανεκμετάλλευτος», τόνισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, Μανώλης Αλιφιεράκης με τη λήξη της διοργάνωσης.

 «Από τα Χανιά έχουν έρθει φέτος 19 επιχειρήσεις, περισσότερες από κάθε άλλη φορά. Προς αυτή τη κατεύθυνση θα συνεχίσουμε την προσπάθεια τα τέσσερα Επιμελητήρια της Κρήτης ώστε προωθήσουμε τα τοπικά προϊόντα στην τουριστική αγορά», ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χανίων, Γιάννης Μαργαρώνης.

«Τα Επιμελητήρια απέδειξαν ότι με τη συνεργασία μπορούμε να πετύχουμε υψηλούς στόχους. Επενδύοντας στην ποιότητα, την ταυτότητα και την ανταγωνιστικότητα μπορούμε να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην εσωτερική αλλά και τη διεθνή αγορά με σημαντικές αξιώσεις», υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.

«Η κοινή αυτή προσπάθεια των Επιμελητηρίων της Κρήτης αποδεικνύει τις δυνατότητες των συμπράξεων και της συνεργασίας και συμβάλλει στην αναζωογόνηση της οικονομίας την ενδυνάμωση των τοπικών επιχειρήσεων», επισήμανε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, Αντώνης Παπαδεράκης.

«Είναι μονόδρομος η σύνδεση του πρωτογενή με τον τριτογενή τομέα αν θέλουμε ν’ αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και για το σκοπό αυτό πρέπει να ενταχθεί στο στρατηγικό σχεδιασμό της χώρας», ανέφερε ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς.
Στόχος του Φόρουμ που διεξάγεται για 6η συνεχή χρονιά είναι η αναβάθμιση του κρητικού τουριστικού προϊόντος και η γνωριμία των επισκεπτών του νησιού με τα αυθεντικά προϊόντα της κρητικής διατροφής, αλλά και η αξιοποίηση της πλούσιας αγροτικής παραγωγής του νησιού.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις