Ο τομέας Επιστήμης Γεωργίας της Bayer με δυναμική παρουσία και φέτος στο Fruit Logistica

Πιστή στη δέσμευση της για αειφορία, η Bayer αναδεικνύει ένα σημαντικό παράγοντα για την επίτευξη των στόχων αυτών, που δεν είναι άλλος από την Συνεργασία  Στη φετινή Fruit Logistica, η Bayer παρουσίασε διαφορετικές πρωτοβουλίες και προγράμματα που συμβάλουν  στη αειφόρο γεωργία. Επιπλέον των συνεργασιών στην αλυσίδα τροφίμων ( Food Chain Partnership), στο περίπτερο της Bayer οι επισκέπτες είχαν φέτος την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα  Bee Care, το ForwardFarming, το Smallholder Farming, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα BayG.A.P. – και το πως η  Bayer συμβάλει στη διασφάλισης παραγωγής υψηλής ποιότητας υγιεινών και προσιτών φρούτων και λαχανικών .

 

H Bayer Ελλάς συμμετείχε στη φετινή Fruit Logistica εκπροσωπούμενη από στελέχη των τμημάτων Grower &Channel Marketing και Field Marketing του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας με επικεφαλής το Γενικό Διευθυντή του Τομέα κο Απόστολο Κλοντζάρη.  Για την Ελλάδα  το ενδιαφέρον εστιάστηκε στο επιτραπέζιο σταφύλι ,  στην ενεργή συμμετοχή της Bayer Ελλάς στην πρωτοβουλία εφαρμογής του εκπαιδευτικού προγράμματος BayGAP και στην ενίσχυση του Brand του ελληνικού σταφυλιού στο εξωτερικό.

Συνεργάτες της εταιρείας από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας που δραστηριοποιούνται στο χώρο και αποτελούν δυναμικά μέλη της αλυσίδας αξίας συμπλήρωσαν την ομάδα ενδυναμώνοντας την ελληνική παρουσία στο διεθνές αυτό γεγονός.  Οι εκπρόσωποι της εταιρείας συμβούλων NOVACERT, της Tropos Branding Co,  του ομίλου Fresca Group και της θυγατρικής Grape Evolution καθώς και ο συνεργάτης στην Αλυσίδα Τροφίμων Pegasus Agrifood Coop , τίμησαν την Bayer Ελλάς με την αποδοχή του καλέσματος και την ενεργή συμμετοχή τους, ενισχύοντας τις στρατηγικές συνεργασίες στις πρωτοβουλίες Food Chain Partnership και BayGAP.

Την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του νέου εντύπου Food Chain Partnership για τη συνεργασία με την ομάδα παραγωγών επιτραπέζιου σταφυλιού Pegasus Agrifood Coop στην Κορινθία. Με τίτλο “Improving export quality and marketability”, το περιεχόμενό του είναι αφιερωμένο στην ιστορία της συνεργασίας  περιγράφοντας τις προκλήσεις και τις τοπικές  ανάγκες για την καλλιέργεια  και τις δράσεις και ενέργειες που απαρτίζουν τη συνεργασία αυτή. 

  Τέλος, κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις και με άλλες κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παγκόσμια αλυσίδα αξίας, στοχεύοντας στην ανάπτυξη εποικοδομητικών  συνεργασιών και στην υλοποίηση των καινοτόμων προγραμμάτων που θα υποστηρίξουν τους Έλληνες παραγωγούς και τον εγχώριο αγροτικό τομέα.    

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις