Κορωνοϊός: Προσφέρει τόσο ευκαιρίες όσο και προκλήσεις για τους αγρότες

Ο COVID-19 έχει διαταράξει τους τρόπους της καθημερινής ζωής. Οι οικονομίες αγωνίζονται, η ανεργία ανεβαίνει στα ύψη και τα σχολεία κλείνουν. Η αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων είναι ένας τομέας που θα αντιμετωπίσει πολλές από τις συνέπειες του κοροναϊού. Ωστόσο, προκύπτουν ευκαιρίες και από αυτήν την κατάσταση.

Η παρουσία και η προσφορά και η ζήτηση στο διαδίκτυο ενδέχεται να βελτιωθούν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να υπάρχουν ελλείψεις εφοδιασμού τροφίμων καθώς και οικονομικές συνέπειες για τις μικρές επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αγρότες θα αντιμετωπίσουν προκλήσεις και θα προσπαθήσουν να συμμορφωθούν όσο το δυνατόν καλύτερα. Οι περιοχές ανάπτυξης θα τους επιτρέψουν να διατηρήσουν κάποια επιχείρηση, αλλά αν το υπόλοιπο θα είναι αρκετό, δεν είναι ακόμη σαφές.

Διαδικτυακή ανάπτυξη

Η παραμονή στο σπίτι σαρώνουν ολόκληρη τη χώρα. Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι υποχρεώνουν τους κατοίκους να μένουν στο σπίτι, εκτός εάν είναι απαραίτητοι εργαζόμενοι. Οι εργαζόμενοι στη γεωργία, όπως οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι, θεωρούνται κρίσιμοι. Μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται διατηρώντας τους κατάλληλους κανόνες κοινωνικής απόστασης.

Ωστόσο, δεδομένου ότι πολλοί μη απαραίτητοι πολίτες μένουν στο σπίτι, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται. Οι αγρότες μπορούν να προσαρμόσουν τις επιχειρήσεις τους στο διαδίκτυο, κάτι που βοηθά στη διατήρηση των εσόδων.

Για παράδειγμα, η αγορά Theiss Farms στην Άνοιξη του Τέξας έκανε τη μετάβαση σε διαδικτυακές πωλήσεις. Το αγρόκτημα στέλνει ένα εβδομαδιαίο email σε πελάτες που συζητούν τα διαθέσιμα προϊόντα. Οι πελάτες μπορούν να απαντήσουν μέσω email ή κειμένου για τα αιτήματά τους. Στη συνέχεια, οι αγρότες οργανώνουν τις παραγγελίες για παράδοση ή παραλαβή.

Αλλού, άλλα αγροκτήματα οργανώνουν πακέτα για να επιλέξουν οι πελάτες. Επίσης την άνοιξη του Τέξας, το Three Sisters Farms προσφέρει τώρα ποικιλία λαχανικών, αυγών και πρωτεϊνών σε διαφορετικές συσκευασίες και τιμές. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ποιο θέλουν και να τα παραλάβουν.

Αυτά είναι δύο παραδείγματα για το πώς οι αγρότες προσαρμόζουν τις ανάγκες τους κατά την εποχή του COVID-19. Βοηθά τους πελάτες να πάρουν ό, τι χρειάζονται ενώ επεκτείνουν τις επιχειρηματικές τους πρακτικές.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις