Απόλυτα επιτυχημένη η επανεκκίνηση στη Δ.Ε. Anuga 2021

Με τεράστια επιτυχία διοργανώθηκε η μεγαλύτερη και σημαντικότερη Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Anuga (09-13 Οκτωβρίου 2021), στο εκθεσιακό κέντρο της Κολωνίας, Koelnmesse, και έδωσε το σύνθημα της επανέναρξης των εμπορικών εκθέσεων.

Η Promo Solutiοn που αποτελεί εδω και πολλά χρόνια τον μεγαλύτερο ιδιώτη οργανωτή στην εν λόγω έκθεση, διοργάνωσε το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής συμμετοχής, αφήνοντας στιβαρό αποτύπωμα, τόσο με τις θέσεις, την εμφάνιση των περιπτέρων της και  την οργανωτική της φροντίδα, όσο και με το ολοκληρωμένο πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών και εκθεσιακού μάρκετινγκ που οργάνωσε και υλοποίησε κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Σημείο συνάντησης και κεντρικός πόλος έλξης των εμπορικών επαφών αποτέλεσε η ελληνική συλλογική συμμετοχή στην αίθουσα 11.2 του Fine Food, η οποία αποτελεί τη σημαντικότερη αίθουσα της κατηγορίας. Η κεντρική τοποθεσία του περιπτέρου, οι άρτια οργανωμένες, προγραμματισμένες B2B επαφές και οι εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, που πραγματοποιήθηκαν σε
συνεργασία με τον διεθνώς αναγνωρισμένο Executive Chef, κο Κωνσταντίνο Βασάλο, αποτέλεσαν το βασικό τρίπτυχο της επιτυχίας και απέδωσαν αποτελέσματα πέραν των αναμενόμενων. Ιδιαίτερα η διοργάνωση των εξατομικευμένων Β2Β επαφών αποτελεί βασικό εργαλείο ενίσχυσης της συμμετοχής των εταιρειών που συμμετέχουν στην έκθεση,
μέσω των Περιφερειών & Επιμελητηρίων της χώρας μας, με τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν να ξεπερνούν τις 450, πέραν αυτών που είχαν προγραμματίσει οι ίδιες οι εταιρείες ή προέκυψαν στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στην έκθεση.

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν μέσω της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, της Περιφέρειας Θεσσαλίας – Επιμελητηρίου Μαγνησίας καθώς και οι εταιρείες με αυτόνομη συμμετοχή εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους και αναχώρησαν, έχοντας πραγματοποιήσει πληθώρα ουσιαστικών εμπορικών επαφών.

Η παρουσία της Promo Solution και των εκθετών της, στις υπόλοιπες αίθουσες της έκθεσης, ήταν επιβλητική, καθώς για μια ακόμη φορά ξεχώρισε τόσο για τις προνομιακές θέσεις που
κατέλαβε σε όλες τις αίθουσες που συμμετείχε, όσο και για το σύγχρονο design των περιπτέρων που κατασκεύασε, τα οποία αποτέλεσαν πόλο έλξης για εκατοντάδες επισκέπτες. Η συμμετοχή και τα περίπτερα των εκθετών της Promo Solution, εκτείνονταν σχεδόν σε όλες τις αίθουσες της έκθεσης, όπως των γαλακτοκομικών προϊόντων (Hall 10.1), των κατεψυγμένων προϊόντων (Hall 4.1), των ζαχαρωδών προϊόντων & προϊόντων αρτοποιϊας (Halls 3.2 & 2.2) και των ποτών (Hall 8), αποδεικνύωντας για ακόμη μια φορά πως η Promo Solution αποτελεί τη σταθερή επιλογή όλων των εξαγωγικών επιχειρήσεων Τροφίμων & Ποτών, γεγονός που την αναδεικνύει ως την πλέον ηγετική δύναμη στον τομέα των οργανωτών εκθέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί πως η προσπάθεια της Promo Solution για περαιτέρω προβολή των ελληνικών εταιρειών περιελάμβανε τις ακόλουθες δράσεις-ενέργειες:
 Δημιουργία σύγχρονου εντύπου εκθετών με αναλυτικές πληροφορίες για όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες και με πλούσιο φωτογραφικό από τα προϊόντα τους, το οποίο διανεμήθηκε στο χώρο του συλλογικού περιπτέρου, καθώς και σε σημαντικά σημεία προβολής ολόκληρου του εκθεσιακού κέντρου, ενώ απεστάλη πριν την έκθεση, σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, σε σημαντικό αριθμό Γερμανών εισαγωγέων  Το custom microsite (https://www.promosolution.net/anuga2021/ ) που δημιουργήθηκε ειδικά για το σκοπό της έκθεσης και παρείχε πολλές πληροφορίες για τους εκθέτες και τις παράλληλες δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν, ενώ συνολικά και τις 5 ημέρες της έκθεσης είχε περισσότερους από 10.000 μοναδικούς
επισκέπτες.
 Τέλος η Promo Solution, διαθέτοντας υψηλά καταρτισμένο προσωπικό στον τομέα της ψηφιακής προβολής, φρόντισε από την πρώτη στιγμή, να παρέχει καθολική υποστήριξη και καθοδήγηση στους εκθέτες της, ώστε να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που τους παρείχε η ηλεκτρονική πλατφόρμα της έκθεσης, Anuga @home και να έχουν άψογη παρουσία, αντίστοιχη της φυσικής τους.

Η Promo Solution συνεχίζει να στηρίζει τις προσπάθειες των Ελλήνων εξαγωγέων καταρτώντας το πληρέστερο εκθεσιακό πρόγραμμα για την περίοδο 2021-2022, το οποίο περιλαμβάνει τις σημαντικότερες εμπορικές εκθέσεις Τροφίμων & Ποτών ανά τον κόσμο, με κορυφαία την έκθεση Sial Paris 2022 (15- 19/10/2022). Η Promo Solution αποδεικνύει στην πράξη πως αποτελεί τον πλέον αξιόπιστο συνεργάτη όλων των σημαντικών Διεθνών Εκθεσιακών Οργανισμών, χτίζοντας στρατηγικές σχέσεις μαζί τους και μετακυλύοντας τα πλεονεκτήματα
στους Έλληνες εκθέτες της.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις