Eπικοινωνία με το Ε Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης
Eπικοινωνία με το Ε Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει ότι λόγω βλάβης του ΟΤΕ στο τηλεφωνικό κέντρο του Ε΄ Τοπικού Υποκαταστήματος Μισθωτών Θεσσαλονίκης και μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας του, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται είτε μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως εξής:

Στο κεντρικό e-mail της οργανικής μονάδας :[email protected] και στα e-mails των επιμέρους Τμημάτων: 

Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις