Black Friday – ηλεκτρονικά καταστήματα: Σε ποιους κλάδους «απογειώθηκαν» οι πωλήσεις
Black Friday – ηλεκτρονικά καταστήματα: Σε ποιους κλάδους «απογειώθηκαν» οι πωλήσεις

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά τη φετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους.

Ειδικά κατά το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με τον μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.

Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με άνοδο 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν οι κλάδοι των αθλητικών ειδών με αύξηση 100% και των online φαρμακείων με 60% κλπ.

Η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) στη διάρκεια του φετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις