Η άνοδος του κόστους διαβίωσης στρέφει τους Βρετανούς προς φθηνότερες λύσεις διατροφής

Ερευνα της NielsenIQ έδειξε άνοδο στις πωλήσεις κατεψυγμένου κοτόπουλου (12% σε ετήσια βάση), ρυζιού και δημητριακών (11%). Αύξηση καταγράφουν επίσης τα κονσερβοποιημένα φασόλια και ζυμαρικά (10%), το κονσερβοποιημένο κρέας (9%) και τα ζυμαρικά (31%).

Αντίθετα, πέφτουν οι πωλήσεις μπύρας, κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών (9,7%), καθώς και η κατανάλωση άλλων ειδών που δεν είναι απαραίτητα στην διατροφή (6.1%).

«Οι καταναλωτές αρχίζουν να διαφοροποιούν τις επιλογές τους για να αντιμετωπίσουν την αύξηση του κόστους διαβίωσης. Για ορισμένα νοικοκυριά, η εξοικονόμηση χρημάτων σημαίνει αγορά φθηνότερων προϊόντων», εξηγεί στέλεχος της NielsenIQ. Ορισμένα νοικοκυριά σταματούν να αγοράζουν ορισμένα προϊόντα ή στρέφονται προς φθηνές γερμανικές αλυσίδες όπως οι γερμανικές Aldi και Lidl.

Η άνοδος του κόστους διαβίωσης προκαλεί επίσης αύξηση κατά 7% των επισκέψεων στα σούπερ μάρκετ και μείωση κατά 12% των online αγορών.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις