Σοφία Ζαχαράκη: Ενισχύουμε στρατηγικά τον αγροτουρισμό
Σοφία Ζαχαράκη: Ενισχύουμε στρατηγικά τον αγροτουρισμό

 

Στόχος του "Best Tourism Villages" είναι να αναδείξει εξαιρετικά παραδείγματα προορισμού για αγροτουρισμό, με το Υπουργείο Τουρισμού να συμμετέχει στον διαγωνισμό για δεύτερη συνεχή χρονιά, στο πλαίσιο της προώθησης του ελληνικού αγροτουριστικού προϊόντος σε περιοχές με πληθυσμό μέχρι 15.000 κατοίκους, με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.

Για την επιλογή των ελληνικών φακέλων υποψηφιοτήτων, η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, ανέλαβε προσωπικά τον συντονισμό της εθνικής συμμετοχής της χώρας μας, αποστέλλοντας το προηγούμενο διάστημα επιστολές σε όλους τους Περιφερειάρχες της χώρας και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος και ζητώντας προς τους οικείους δήμους τους να καταθέσουν τον σχετικό φάκελο υποψηφιότητας προς το υπουργείο Τουρισμού.

Παράλληλα, η υφυπουργός Τουρισμού συνέστησε ειδική ομάδα εργασίας για την αξιολόγηση των φακέλων, η οποία και πρότεινε τις τρεις ελληνικές υποψηφιότητες.

Ο διαγωνισμός αναπτύσσεται σε τρία επίπεδα: α) στην απονομή του σήματος "Best Tourism Village", β) τη συμμετοχή στο πρόγραμμα αναβάθμισης για τις υποψηφιότητες που βρίσκονταν κοντά στο να λάβουν το παραπάνω σήμα γ) το δίκτυο των "Best Tourism Villages".

Επισημαίνεται ότι στην περυσινή -πρώτη της- συμμετοχή στον διαγωνισμό, η χώρα μας απέσπασε δύο σπουδαίες διακρίσεις, με τον δήμο Σουφλίου ως "best tourism village" και τον δήμο δυτικής Σάμου στο πρόγραμμα αναβάθμισης του οργανισμού.

Η υφυπουργός Τουρισμού αρμόδια για τις ειδικές μορφές Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε: «Χαιρετίζω τις φετινές ελληνικές υποψηφιότητες.

Ο αγροτουρισμός μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην εθνική οικονομία, στις τοπικές κοινότητες, στη διατήρηση του παραδοσιακού τρόπου ζωής, στην ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, στην ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου μιας περιοχής, αλλά και στη δημιουργία νέων, καλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας σε καινούριους κλάδους και τομείς, που θα κάνουν τους νέους μας να θέλουν να μείνουν και να δημιουργήσουν στον τόπο τους.

Από την πλευρά μας, ενισχύουμε στρατηγικά τον αγροτουρισμό, ισχυροποιώντας το ελληνικό τουριστικό brand, με την ανάδειξη της ξεχωριστής - αυθεντικής - του ταυτότητας και των στοιχείων εκείνων που τη συνθέτουν. Εργαζόμαστε σκληρά - από κοινού με την Αυτοδιοίκηση και τις τοπικές κοινωνίες - και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα επαναλάβουμε τον περσινό μας θρίαμβο, που οδήγησε στην επιλογή του Σουφλίου στον κατάλογο των «best tourism villages" και της δυτικής Σάμου στο πρόγραμμα αναβάθμισης του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού».

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις