Μαρτίνι με λαχανικά; Η νέα τάση που ήρθε για να μείνει
Μαρτίνι με λαχανικά; Η νέα τάση που ήρθε για να μείνει

Πιθανότατα ήταν απλώς θέμα χρόνου: Με την ελιά αλλά και τον εσπρέσο στο μαρτίνι που κυριάρχησε ως τάση στις Η.Π.Α.οι μπάρμαν ήταν αναγκασμένοι να βρουν το δρόμο τους για ένα μαρτίνι λαχανικών. Μια ολόκληrη σαλάτα στο ποτήρι σας. Και στο Λονδίνο είναι το must ποτό του καλοκαιριού.

Όπως επισημαίνει το Bloomberg αν και η πόλη σέβεται τα κλασικά μαρτίνι της για περισσότερο από έναν αιώνα, αλλά οι παρεκκλίσεις με στροφή προς τη χρήση λαχανικών είναι ένα πρόσφατο φαινόμενο. (Οι ελιές δεν μετράνε). «Αλλά αυτό το καλοκαίρι είδαμε μια σημαντική άνοδο στις παραγγελίες», σημειώνει ο Tibor Krascsenics, παγκόσμιος διευθυντής μπαρ για την πολυτελή μάρκα εστιατορίων, η οποία έχει πλέον έξι τοποθεσίες σε τρεις ηπείρους. «Ο κόσμος αποφεύγει τα ζαχαρούχα κοκτέιλ και η τάση προς τα αλμυρά και τα λαχανικά συνεχίζει να αυξάνεται».

Το LPM Tomatini στρέφεται απότομα στην επικράτεια των umami. Οι ώριμες ντομάτες φρεσκοστυμμένες, μαριναρισμένες με βότκα, στη συνέχεια ενισχύονται με λίγο λευκό βαλσάμικο ξύδι και μια πρέζα αλάτι και πιπέρι. Ανακινείται πάνω από πάγο, γίνεται μεταξένιο στη γουλιά.

Στην οδό Isabel Mayfair, η μάνατζερ του μπαρ Scarlet Ganzoni αναγνωρίζει την επιθυμία της πελατείας της να «καταναλώνει πιο συνειδητά», αλλά αποδίδει τη στιγμή του λαχανικού μαρτίνι σε εποχιακούς παράγοντες.

Το κομψό σαλόνι στην οδό Albemarle πρόσθεσε πρόσφατα στο μενού ένα μαρτίνι με αβοκάντο έτοιμο για Instagram στο μενού του καλοκαιρινού ποτού και έχει ήδη γίνει μπεστ σέλερ.

"Έχει μια γήινη γεύση που είναι πολύ αναζωογονητική - ιδανική για μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα", λέει. «Τα αβοκάντο είναι ιδιαίτερα μια τέλεια βάση για ένα μαρτίνι, δεδομένης της λείας υφής και της λεπτής γεύσης τους. Στην πραγματικότητα καταλήγει σε κοκτέιλ που δεν είναι πολύ βαριά, κάτι που λατρεύω».

Όπως και πολλοί Λονδρέζοι της πόλης, οι οποίοι είναι πρόθυμοι για μια εναλλακτική λύση.

Οι επιλογές τους είναι μυριάδες τώρα. Και δεν διστάζουν για μια επιβάρυνση που μπορεί να κυμαίνεται από 2 έως 3 £ ανά ποτό, στο μέσο κόστος για την προμήθεια αυτών των φρέσκων συστατικών. Είναι απλώς το τίμημα της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε μια πόλη όπου οι υψηλού νου είναι ήδη πάνω από 20 £ (περίπου 24 $) ανά χύμα.

Άλλες εκδοχές

Στο Apricity, το μαρτίνι με σπαράγγια είναι ένα στοιχείο στο μενού, το οποίο μπορεί να ποικίλλει καθημερινά. Το μαρτίνι Brusketta στο Eve Bar, φτιαγμένο με ντομάτες, πουλάει δεκάδες τις ζεστές μέρες. Στο Three Sheets, ο ιδιοκτήτης Max Venning χρησιμοποιεί βότκα με ελαιόλαδο και απόσταγμα παντζαριού για να διασφαλίσει ότι το Earth martini του ανταποκρίνεται στο όνομά του. «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μαρτίνι με γήινη νότα και φυτική νότα, αλλά τίποτα το εντυπωσιακό», λέει. “Παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή ποτά.”

Το Wigmore, από την πλευρά του, αναμιγνύει λαχανικά και μανιτάρια σε ένα mashup μαρτίνι με κορυφαίες πωλήσεις, προσθέτοντας στη βότκα βάσης λίγο νερό ντομάτας και βερμούτ Ambrato εμποτισμένο με μανιτάρια πορτσίνι.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις