ΠΟΓΕΔΥ: Παύση χρήσης ιδιωτικού αυτοκινήτου για την εκτέλεση εξωτερικής υπηρεσίας είτε «εντός έδρας», είτε «εκτός έδρας
ΠΟΓΕΔΥ: Παύση χρήσης ιδιωτικού αυτοκινήτου για την εκτέλεση εξωτερικής υπηρεσίας είτε «εντός έδρας», είτε «εκτός έδρας

Η Π.Ο.ΓΕ.Δ.Υ. με υπομνήματα  και παραστάσεις έχει εγκαίρως ενημερώσει τα αρμόδια Υπουργεία για την ανάγκη αναπροσαρμογής της χιλιομετρικής αποζημίωσης των μετακινούμενων Γεωτεχνικών για εκτέλεση υπηρεσίας με ιδιόκτητα αυτοκίνητα, αλλά και τα δισεπίλυτα προβλήματα που υπάρχουν στις Υπηρεσίες που εργαζόμαστε. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε:

α) αποστελέχωση των Υπηρεσιών και περιορισμός των διατιθεμένων συναδέλφων για ελέγχους (οι Γεωτεχνικοί Δ.Υ. συνεχώς μειώνονται σε αριθμό) και σε συνθήκες που δεν διασφαλίζουν χρονικά και ποιοτικά την ολοκλήρωση της ελεγκτικής  διαδικασίας.

β) έλλειψη υποστηρικτικής υποδομής (οι Υπηρεσίες δεν διαθέτουν καθόλου υπηρεσιακά οχήματα ή διαθέτουν ελάχιστα όπου τα καύσιμα δεν επαρκούν, τα υλικά δειγματοληψίας δεν μπορούν να μεταφερθούν με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς) καθιστά την ελεγκτική διαδικασία εξαιρετικά προβληματική.

γ) οι συνάδελφοι βιώνουν από την αρχή των Μνημονίων συνθήκες οικονομικής εξαθλίωσης λόγω μισθολογικών απωλειών και καθήλωσης στα ίδια επίπεδα παρά το γεγονός ότι η απρόσκοπτη επιτέλεση του έργου τους είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάταξη της αγροτικής παραγωγής και την παραγωγή ποιοτικών, ασφαλών και οικονομικών τροφίμων.

δ) σε αρκετές περιπτώσεις για να πραγματοποιηθούν οι έλεγχοι συνάδελφοι κάνουν χρήση των ιδιωτικών τους αυτοκίνητων, σε δύσβατες περιοχές και σε αγροτικούς δρόμους πηγαίνοντας πέρα δώθε, κάνοντας πολλά χλμ, που φυσικά δεν υπολογίζονται τα περισσότερα εξ αυτών και ως εκ τούτου να μην πληρώνονται οι φθορές των αυτοκίνητων.

Δυστυχώς παρά τις πολλαπλές εδώ και μήνες και ιδιαίτερα αφότου άρχισε το ράλι των τιμών των καυσίμων, οχλήσεις μας στα συναρμόδια Υπουργεία λύση δεν δόθηκε έως τώρα. Κατόπιν τούτου, το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας ομόφωνα αποφάσισε να παροτρύνει και να καλέσει τους συναδέλφους να εκτελούν εξωτερική υπηρεσία είτε «εντός έδρας», είτε «εκτός έδρας» μόνο με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, σταματώντας κάθε χρήση ιδιωτικού αυτοκινήτου, από την 1η Αυγούστου.

ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ

ως Π.Ο.ΓΕ.Δ.Υ. στον αγώνα προκειμένου να διεκδικήσουμε μαζί:

1.  καθιέρωση μέσης σταθμισμένης τιμής για την αποζημίωση του χιλιομέτρου με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για την μέση τιμή της βενζίνης με πιθανότερο μέσο όρο ανά τρίμηνο του έτους, κατόπιν έκδοσης σχετικής απόφασης από τον αρμόδιο Υπουργό. Θα πρέπει επιτέλους να υπάρξει γενναία αύξηση της χιλιομετρικής αποζημίωσης από 0,15 ευρώ/χλμ ποσό που υπάρχει για πάνω από 20 χρόνια και να καθοριστεί στα 0,30ευρώ/χλμ (δεν είναι μόνο η τιμή της βενζίνης που έχει τριπλασιαστεί αλλά και τα έξοδα αποζημίωσης για τη φθορά που υφίστανται τα αυτοκίνητά μας).

2.  χορήγηση μηνιαίου ποσού σε όλους τους συναδέλφους (πάγια οδοιπορικά), που ασκούν μόνιμα καθήκοντα άσκησης εξωτερικών ελέγχων.

3.  απλοποίηση της γραφειοκρατίας σχετικά με την υποβολή των δικαιολογητικών για την πληρωμή των οδοιπορικών.

4.  επαναφορά του ορίου των 10 χλμ (όπως ήταν πριν το 2010) δηλαδή στην συνολική απόσταση 20 χλμ πήγαινε - έλα για την καταβολή του 1/4 της ημερήσιας αποζημίωσης. Είναι άδικο για πολλούς συναδέλφους που βρίσκονται πολύ συχνά εκτεθειμένοι σε εξωτερικές εργασίες, σε συνολικές μετακινήσεις μεταξύ 1-99 χλμ που όμως δεν τους επιτρέπει να δικαιούνται αποζημίωση. Δεν πρέπει επ΄ αόριστο στο όνομα της οικονομικής κρίσης να συνεχίσουμε να αποδεχόμαστε την οικονομική και εργασιακή εξαθλίωση. Σύμφωνα με τα στοιχεία είδαμε όλοι μας ότι είμαστε τελευταίοι στην Ευρώπη μαζί με την Βουλγαρία στο θέμα των αυξήσεων.

5.  Άρση του περιορισμού στις εκτός έδρας μετακινήσεις των Γεωτεχνικών (περιορισμός ημερών και αλλαγή προϋποθέσεων για εκτός έδρας μετακινήσεις) που στην ουσία ακυρώνει την επιστημονική μας παρουσία και προσφορά στον αγροτικό τομέα και μας καθιστά «υπαλλήλους γραφείου», με καταλυτικές αρνητικές επιπτώσεις στην επιστημονική υποστήριξη της παραγωγικής διαδικασίας και στη διασφάλιση και τον έλεγχο της ποιότητας των παραγόμενων και εισαγόμενων φυτικών και ζωικών προϊόντων.

Δεν μπορεί να λειτουργούν οι Υπηρεσίες από την «χρηματοδότηση-δανειοδότηση»

των Γεωτεχνικών.

Δεν μπορεί οι συνάδελφοι να στερούν από τις οικογένειές τους βασικά έσοδα

προκειμένου να εκτελεστούν αρμοδιότητες των Υπηρεσιών τους.

Η εκμετάλλευση και η ανοχή έχουν όριο!!!

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις