Μια πρωτεΐνη επόμενης γενιάς χωρίς περιορισμούς ζωικών και φυτικών πηγών

Ωστόσο, οι καθιερωμένες ζωικές και φυτικές μορφές πρωτεΐνης έχουν περιορισμούς, δημιουργώντας την ανάγκη για νέες πηγές. Μια ανθρώπινη κλινική δοκιμή στην Αυστραλία δείχνει ότι η πρωτεΐνη ζύμης μπορεί να καλύψει την ανάγκη και να βελτιώσει τον αντίκτυπο των συμπληρωμάτων.

Οι αποδείξεις των θετικών επιδράσεων που έχει η πρωτεΐνη στη διαχείριση βάρους σε άτομα που κάνουν δίαιτα, την οικοδόμηση μυών, την ανάκτηση ιστών, τα κέρδη δύναμης, τη σύσταση σώματος και, στους ηλικιωμένους, τη σωματική αυτονομία και την υγεία, δημιούργησαν μια αγορά συμπληρωμάτων που εκτιμήθηκε στα 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και προβλέπεται να επιτύχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8,0% από το 2022 έως το 2030.

Η αγορά εξυπηρετείται από μια σειρά πηγών πρωτεΐνης, όπως ορός γάλακτος, καζεΐνη, βοδινό κρέας, ψάρι, αυγό, σόγια, μπιζέλι, κάνναβη και ρύζι. Πολλαπλές μελέτες έχουν δείξει ότι οι ζωικές πρωτεΐνες έχουν πλεονεκτήματα έναντι των φυτικών επιλογών, επειδή οι τελευταίες δεν έχουν απαραίτητα αμινοξέα και λευκίνη. Οι φυτικές πρωτεΐνες μπορεί επίσης να αφομοιωθούν ατελώς στο έντερο και επομένως να επηρεάσουν αρνητικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό και την ανοσολογική απόκριση.

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι το τρέχον πρότυπο χρυσού. Λαμβάνεται από το υδαρές μέρος του γάλακτος που διαχωρίζεται κατά την παραγωγή τυριού, ο ορός γάλακτος είναι μια πλήρης, γρήγορα αφομοιωμένη πρωτεΐνη που είναι πιο πλούσια σε αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας (BCAA) και λευκίνη από πολλές άλλες πηγές πρωτεΐνης. Οι ερευνητές έχουν συνδέσει τα συμπληρώματα με πρωτεΐνη ορού γάλακτος με βελτιωμένη φυσική απόδοση, μείωση λίπους και άλλα θετικά αποτελέσματα.

Ωστόσο, η ζωική πηγή πρωτεΐνης ορού γάλακτος αποτελεί εμπόδιο στην πρόσληψη από τους καταναλωτές. Οι άνθρωποι μειώνουν την κατανάλωση ζωικών προϊόντων ως απάντηση στις ανησυχίες για το περιβάλλον, την καλή διαβίωση των ζώων και τη μόλυνση. Στη Σιγκαπούρη, το 49% των ανθρώπων έχουν μειώσει ή αποκλείσει τα ζωικά προϊόντα από τη διατροφή τους.2​​Οι καταναλωτές αλλού στην Ασία κάνουν παρόμοιες ενέργειες, με μια έρευνα να διαπιστώνει ότι το 60% των ανθρώπων στην περιοχή είτε έχουν κόψει σημαντικά είτε σχεδιάζουν να κόψουν το κρέας τους κατανάλωση.3​​Οι άνθρωποι θέλουν εναλλακτικές.

Οι φυτικές πηγές πρωτεϊνών δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο αίτημα των καταναλωτών για εναλλακτικές λύσεις στα ζωικά προϊόντα. Εκτός από το ότι είναι χαμηλότερης ποιότητας από τις ζωικές πρωτεΐνες, όσον αφορά την περιεκτικότητα σε αμινοξέα, την πεπτικότητα και την ικανότητα σύνθεσης πρωτεϊνών, οι φυτικές πηγές όπως το σιτάρι, η σόγια και το μπιζέλι χρησιμοποιούν μη βιώσιμες ποσότητες γης. Η παροχή φυτικών πρωτεϊνών είναι ασταθής, επειδή εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες και οι καταναλωτές ανησυχούν για τα βαρέα μέταλλα, τα υπολείμματα φυτοφαρμάκων και τους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς.

Επικύρωση εναλλακτικής πηγής πρωτεΐνης

Στα χαρτιά, η διατροφική μαγιά μπορεί να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις τόσο των ζωικών όσο και των φυτικών πρωτεϊνών. Ενώ η απενεργοποιημένη μορφή μαγιάς, η οποία συχνά πωλείται στο εμπόριο ως προϊόν διατροφής, συνήθως διατίθεται στο εμπόριο ως τρόπος ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος ή της υγείας του εντέρου, είναι μια μικροβιακή πρωτεΐνη με υψηλή περιεκτικότητα σε BCAA.

Οι ερευνητές μελέτησαν τη θρεπτική αξία της πρωτεΐνης ζυμομύκητα στη ζωική γεωργία πριν από περισσότερα από 80 χρόνια, αλλά υπάρχει έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων ειδικά για τις πρωτεΐνες για το πώς το υλικό επηρεάζει τους ανθρώπους. Η Angel Yeast, ο μεγαλύτερος προμηθευτής εκχυλισμάτων μαγιάς στον κόσμο, αντιμετωπίζει το κενό αποδεικτικών στοιχείων εκτελώντας και υποστηρίζοντας μελέτες για την πρωτεΐνη ζύμης AngeoPro.

Το AngeoPro εξάγεται από το Saccharomyces cerevisiae, ένα είδος που είναι κοινώς γνωστό ως μαγιά μπύρας ή αρτοποιίας, περιέχει πάνω από 70% πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και έχει παρόμοια πεπτικότητα με την πρωτεΐνη ορού γάλακτος. Η περιεκτικότητα σε λευκίνη του AngeoPro είναι παρόμοια με αυτή της πρωτεΐνης ορού γάλακτος. Η συνολική περιεκτικότητα σε BCAA είναι υψηλότερη στο AngeoPro από την πρωτεΐνη ορού γάλακτος. Ως «αργή πρωτεΐνη», το AngeoPro παρέχει αργή και συνεχή παροχή αμινοξέων.

Οι αναλύσεις δείχνουν ότι το AngeoPro μοιάζει περισσότερο με τις ζωικές πρωτεΐνες παρά με τις φυτικές πρωτεΐνες χαμηλής ποιότητας. Το AngeoPro, ως προϊόν ζύμωσης, έχει επίσης ένα πλεονέκτημα έναντι των φυτικών πρωτεϊνών όσον αφορά την αξιοπιστία του εφοδιασμού και τη γη που απαιτείται για την παραγωγή. Τα λύματα από την παραγωγή AngeoPro χρησιμοποιούνται ως οργανικό λίπασμα σε καλλιέργειες που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή ζύμης, δημιουργώντας μια κυκλική οικονομία.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, η πρωτεΐνη μαγιάς φαίνεται να αντιμετωπίζει τόσο τα εμπόδια που εμποδίζουν τους καταναλωτές να αγοράζουν συμπληρώματα ζωικής πρωτεΐνης όσο και τους παράγοντες φυτικής πρωτεΐνης που περιορίζουν τις επιπτώσεις στην υγεία και εγείρουν ανησυχίες για τη βιωσιμότητα. Ωστόσο, οι καταναλωτές δεν έχουν στοιχεία από καλά διεξαγόμενες κλινικές δοκιμές για να δείξουν ότι οι πρωτεΐνες ζυμομύκητα μπορούν να ταιριάζουν με τον αντίκτυπο των καθιερωμένων προϊόντων με βάση τα ζώα. Για να απαντήσει σε αυτή την ερώτηση, ο Angel Yeast πραγματοποίησε μια διπλά τυφλή, τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη δοκιμή σε 79 υγιείς ενήλικες ηλικίας άνω των 40 ετών στην Αυστραλία.

Παροχή κλινικών δεδομένων για το AngeoPro

Η κλινική δοκιμή συνέκρινε τα αποτελέσματα της λήψης 40g AngeoPro, πρωτεΐνης ορού γάλακτος ή εικονικού φαρμάκου την ημέρα για οκτώ εβδομάδες. Οι συμμετέχοντες ανέλαβαν ένα πρόγραμμα προπόνησης με αντιστάσεις που στόχευε σε μεγάλες μυϊκές ομάδες τόσο στο άνω όσο και στο κάτω μέρος του σώματος. Οι ερευνητές αξιολόγησαν τη μυϊκή δύναμη και αντοχή μετά από τέσσερις εβδομάδες και στο τέλος της μελέτης. Η άλιπη μυϊκή μάζα αυξήθηκε και στις τρεις ομάδες, όπως και η δύναμη, όπως μετρήθηκε με πιέσεις ποδιών και πάγκου, και αντοχή.

Σε έναν υποπληθυσμό ασθενών με ανεπαρκή διατροφική πρόσληψη πρωτεϊνών, η συμπλήρωση με AngeoPro και πρωτεΐνη ορού γάλακτος αύξησε σημαντικά την άλιπη μάζα και τη μυϊκή δύναμη σε σύγκριση με το εικονικό φάρμακο. Η απόδοση στις κοόρτες πρωτεΐνης μαγιάς και ορού γάλακτος ήταν παρόμοια, με τη μέγιστη πρέσα πάγκου να αυξάνεται κατά 5,78 κιλά και 5,77 κιλά, αντίστοιχα, στα δύο ενεργά σκέλη θεραπείας. Η μέγιστη πίεση πάγκου στην ομάδα εικονικού φαρμάκου αυξήθηκε κατά 2,59 κιλά κατά τη διάρκεια της μελέτης.

Με τη μελέτη να δείχνει ότι η AngeoPro είναι εξίσου αποτελεσματική με τη ζωική πρωτεΐνη χρυσού προτύπου στην αύξηση της μυϊκής μάζας και της δύναμης σε συνδυασμό με την άσκηση σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, η κλινική δοκιμή προτείνει ότι το AngeoPro είναι υποψήφιος για την καλύτερη πρωτεΐνη για αθλητική διατροφή. Με βάση τα κλινικά στοιχεία, η πρωτεΐνη επόμενης γενιάς είναι καλή για την οικοδόμηση μυών και, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη άνω του 80%, η πολυλειτουργική πρωτεΐνη του Angel Yeast αντιμετωπίζει τους περιορισμούς των υφιστάμενων επιλογών με βάση τα ζώα και τα φυτά.

Οι μάρκες αθλητικής διατροφής που αλλάζουν σε πρωτεΐνη μαγιάς πρέπει να εξαλείψουν τους περιορισμούς στην αύξηση των πωλήσεων συμπληρωμάτων πρωτεΐνης. Ενώ οι ζωικές πρωτεΐνες μπορούν να κατακτήσουν μόνο ένα μέρος της αγοράς και οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης δεν είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών που εστιάζουν στην απόδοση, η πρωτεΐνη μαγιάς προσφέρει μια τρίτη επιλογή που μπορεί να ξεκλειδώσει το πλήρες δυναμικό της ταχέως αναπτυσσόμενης, πολλών δισεκατομμυρίων αγορά συμπληρωμάτων πρωτεΐνης σε δολάρια.