Η Grupo Fruta de Autor καταλήγει σε συμφωνία με τον μεγαλύτερο χονδρέμπορο του Ντουμπάι για εξαγωγή πορτοκαλιών
Η Grupo Fruta de Autor καταλήγει σε συμφωνία με τον μεγαλύτερο χονδρέμπορο του Ντουμπάι για εξαγωγή πορτοκαλιών

Η ισπανική εταιρεία Grupo Fruta de Autor κατέληξε σε συμφωνία με την εταιρεία Al Bakrawe από το Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων για τη διανομή πορτοκαλιών στην εγχώρια αγορά και την επανεξαγωγή τους σε άλλες χώρες του Περσικού Κόλπου.

Η Grupo Fruta de Autor σχηματίζεται κυρίως από τις εταιρείες παραγωγής Algitama και Melon de Autor. Η Grupo Fruta de Autor εμπορεύεται πεπόνια, καρπούζια, εσπεριδοειδή (ιδιαίτερα μανταρίνι και πορτοκάλι), κάκι και κολοκύθα, κυρίως στην εθνική αγορά και στην Ευρώπη.

«Αυτές οι εταιρείες ομαδοποιήθηκαν στο εμπορικό σήμα Fruta de Autor για να επεκτείνουν τις εξαγωγές τους στη Μέση Ανατολή, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική. Εξακολουθούμε να μην έχουμε μεγάλη παρουσία στη Βόρεια Αμερική, αλλά μεγαλώνουμε πολύ στην Ασία και τη Μέση Ανατολή», δήλωσε η Aitana Elizagarate, από το τμήμα πωλήσεων της Grupo Fruta de Autor.

«Η Al Bakrawe είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες εισαγωγής και εξαγωγής στη Μέση Ανατολή, με ευρεία αναγνώριση χάρη στην πολυετή εμπειρία. Το να έχουμε έναν συνεργάτη αυτού του μεγέθους είναι το κλειδί για εμάς. Είναι ο μεγαλύτερος χονδρέμπορος στο Ντουμπάι, ο κόμβος εισαγωγών και επανεξαγωγών της Μέσης Ανατολής, κάτι σαν την Ολλανδία στην Ευρώπη», δήλωσε ο Αϊτάνα. «Έτσι, είμαστε επίσης παρόντες στο Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία», πρόσθεσε.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών θα επικεντρωθεί στα πορτοκάλια. «Τα προγράμματα εφοδιασμού μας ξεκινούν από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούνιο. Η Αίγυπτος είναι ένας μεγάλος εξαγωγέας σε χώρες της Μέσης Ανατολής και δεδομένου ότι η προσφορά τους συνήθως τελειώνει τον Φεβρουάριο, τα πορτοκάλια μας βρίσκουν χώρο σε αυτές τις αγορές. Οι πρώτες παρτίδες νοτιοαφρικανικών πορτοκαλιών αρχίζουν να βγαίνουν στην αγορά στα τέλη Μαΐου ή στις αρχές Ιουνίου. Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τις τιμές τους, επομένως η είσοδός τους στην αγορά σηματοδοτεί το τέλος του εμπορικού μας παραθύρου σε αυτές τις χώρες», δήλωσε.

«Αυτή είναι η τρίτη καμπάνια στην οποία έχουμε εργαστεί σε αυτές τις αγορές. Οι όγκοι μας έχουν αυξηθεί πολύ από τότε που ξεκινήσαμε και ελπίζουμε να συνεχίσουμε να αυξάνουμε. Ξεκινάμε με το Lane Late -αυτό που απαιτούν περισσότερο οι πελάτες μας στη Μέση Ανατολή- συνεχίζουμε με το Navel Powel και τελειώνουμε με τη Valencia. Αυτή την εβδομάδα, έχουμε ήδη φορτώσει 11 κοντέινερ και τις επόμενες εβδομάδες θα αποστέλλουμε 15 με 17 κοντέινερ πορτοκάλι την εβδομάδα, μια σημαντική ποσότητα αν σκεφτεί κανείς ότι η φετινή συγκομιδή ήταν χαμηλή».

«Οι προσδοκίες είναι ότι θα υπάρχει 40% λιγότερο πορτοκαλί σε αυτή την καμπάνια σε σχέση με την προηγούμενη. Οι τιμές είναι υψηλότερες ως αποτέλεσμα της μείωσης της παραγωγής και της αύξησης του κόστους παραγωγής, επομένως η αγορά είναι πιο αργή από το συνηθισμένο αυτή τη στιγμή», πρόσθεσε.

Στόχος δεν είναι μόνο η εξαγωγή αλλά και η θέση της μάρκας Fruta de Autor. «Είναι τιμή για εμάς που μια εταιρεία όπως η Al Bakrawe αποφασίζει να συνεργαστεί μαζί μας και να βάλει το λογότυπό της δίπλα στην επωνυμία μας. Είναι σημαντικό για εμάς ο πελάτης να εμπιστεύεται αυτή τη μάρκα. Έχουμε καταβάλει μεγάλη προσπάθεια σε αυτό, από τον έλεγχο και την επιθεώρηση της ποιότητας στην προέλευση έως την τελική παράδοση στον τελικό προορισμό του, για να εγγυηθούμε την τέλεια άφιξή του. Γι' αυτό διαφοροποιείται και είναι καλά αποδεκτό στις αγορές. Παρόλο που εξάγουμε σε αυτές τις αγορές μόνο δύο χρόνια, η ομάδα πωλήσεών μας έχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας σε αυτούς τους προορισμούς», δήλωσε ο Aitana.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις