Διπλή θέση στο βάθρο για τη Goodyear στον 6ωρο αγώνα του Fuji

Το δεύτερο μέρος της επιστροφής της Goodyear στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν ο 6ωρος αγώνας του Fuji και η σειρά της Ιαπωνίας να φιλοξενήσει αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA (WEC). Οι πολύ υψηλές επιδόσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου οδήγησε δύο αυτοκίνητα της Goodyear να κατακτήσουν δύο θέσεις στο βάθρο, εκμεταλλευομένα το γεγονός ότι η κατασκευάστρια εταιρεία ελαστικών κατέκτησε την πρώτη της pole position στο πρωτάθλημα WEC.

Τα ελαστικά Goodyear επιλέχθηκαν από τρεις ομάδες (Jota Sport, Jackie Chan DC Racing και High Class Racing). Όλες οι ομάδες αγωνίζονται στην κατηγορία LMP2, η οποία είναι η μόνη κατηγορία WEC που φιλοξενεί μια αναμέτρηση μεταξύ των κατασκευαστών ελαστικών. Οι τρεις αυτές ομάδες, έτρεξαν με παρόμοιο σασί της Oreca, και όλες βρέθηκαν ανά διαστήματα να προπορεύονται στους αγώνες του Σαββατοκύριακου.

Εξαιρετική απόδοση το Σάββατο

Μετά από τα δύο δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου η Jota Sport και η High Class Racing βρέθηκαν στην κορυφή, ήταν η Jackie Chan DC Racing, που κατέκτησε την pole position το Σάββατο. Ο Gabriel Aubry και ο Ho-Pin Tung σημείωσαν μέσο χρόνο 1:29.302 με τον Tung να κάνει συνολικά τον ταχύτερο γύρο με 1:29.175. Το γεγονός ότι τρία αυτοκίνητα εξοπλισμένα με ελαστικά Goodyear οδηγούσαν την κούρσα στα τρία δοκιμαστικά έστειλε ένα ισχυρό μήνυμα για τον δεύτερο αγώνα της σεζόν δυναμικής επιστροφής της Goodyear.

Ξεκίνημα υψηλής απόδοσης για τον τοπικό ήρωα

O Ιάπωνας πρωταθλητής της Formula 3 Kenta Yamashita έφερε τοπική εμπειρία στην ομάδα High Class Racing. Ήταν μέρος της μάχης για το προβάδισμα την πρώτη ώρα, πριν καταλήξει με το αυτοκίνητό του στη δεύτερη θέση, όταν παρέδωσε τη σκυτάλη στον Anders Fjordbach. O Δανός έγινε επικεφαλής της κούρσας στην ολοκλήρωση της δεύτερης ώρας του αγώνα.

Η ομάδα Jackie Chan DC Racing δεν έμεινε ποτέ υπερβολικά πίσω και ένα γύρο μετά ο Will Stevens ακολούθησε τον Fjordbach για να πάρει τη δεύτερη θέση. Η Jota Sport έχασε το προβάδισμά της στο ξεκίνημα του αγώνα, αλλά ανάκαμψε στην 4η θέση μετά από την επίμονη πορεία του Antonio Felix da Costa.

Ιστορία στη μέση της διαδρομής

Μια έντονη «μάχη» μεταξύ Fjordbach και Stevens ήταν το κυρίως θέμα της 3ης ώρας της διοργάνωσης. Κατά τη διάρκεια της 3ης ώρας του αγώνα ήταν επίσης η πρώτη φορά που αυτοκίνητα εξοπλισμένα με ελαστικά Goodyear είχαν κατακτήσει τόσο την πρώτη όσο και τη δεύτερη θέση σε αγώνα του Ιαπωνικού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος από την εποχή όπου ο Michael Schumacher είχε αντίπαλο τον Jacques Villeneuve στο Grand Prix της F1 to 1997.

Λίγο αργότερα, μετά από μια διαδρομή Full Course Yellow με στάσεις στα pitstops, οι ομάδες High Class, Jackie Chan και Jota βρίσκονται στις πρώτες τέσσερις θέσεις, με περιθώριο δυο ωρών ακόμα για να κυνηγήσουν τον πρωτοπόρο της κούρσας. Σύντομα μετά την επανεκκίνηση του αγώνα, οι Yamashita και Ho-Pin Tung έφεραν αποφασιστικά τα αυτοκίνητα των High Class και Jackie Chan στην κορυφή της κατάταξης. Αυτή η περίοδος συνέπεσε με μια σύντομη εμφάνιση των χαρακτηριστικών βροχών του όρους Fuji, αλλά το τελευταίο μείγμα ελαστικού της Goodyear διατήρησε την θερμότητα παρά τις συνθήκες ψιλόβροχου, δίνοντας έτσι την αυτοπεποίθηση στους οδηγούς να πιέσουν περισσότερο.

Διπλό Βάθρο

Την τελευταία ώρα του αγώνα, το αυτοκίνητο της High Class έπεσε στην κατάταξη, αφήνοντας τις ομάδες Jota Sport και Jackie Chan στην κορυφαία τριάδα. Η επίμονη επιστροφή του Jota Sport Oreca σήμαινε ότι ο Anthony Davidson μπόρεσε να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση, με τον Tung να συμπληρώνει τις θέσεις στο βάθρο.

Ο Ben Crawley, Director της Goodyear Racing επαίνεσε και τις τρεις ομάδες: «Το προβάδισμα της Jota και η ισχυρή δεύτερη θέση αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην επιστροφή μας αυτή τη σεζόν. Τόσο η ομάδα Jackie Chan Racing όσο και η High Class κατάφεραν να έχουν ηγετικές θέσεις στον αγώνα. Ευχαριστούμε και τις τρεις ομάδες που επέλεξαν ελαστικά Goodyear. Μάθαμε πολλά από την πρώτη μας επίσκεψη στο Fuji στο πλαίσιο του WEC και αυτό θα μας βοηθήσει να σημειώσουμε πρόοδο καθώς κατευθυνόμαστε στην Κίνα τον επόμενο μήνα.»

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής 4 ωρών της FIA στη Σανγκάη θα λάβει χώρα στις 10 Νοεμβρίου.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις