H Flying Spur Speed ολοκληρώνει τη νέα προϊοντική γκάμα της Bentley

Η Bentley ολοκληρώνει τη νέα της γκάμα των μοντέλων GrandTourer με την FlyingSpurSpeed, που αποτελεί την πιο οδηγοκεντρική έκδοση της οικογένειας FlyingSpur.

 

Με εκατομμύρια τρόπους διαμόρφωσης μιας Bentley, η πιο πρόσφατη προϊοντική γκάμα έχει προσαρμοστεί για να παρέχει στους πελάτες έναν απλούστερο τρόπο εύρεσης του μοντέλου που να ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες και απαιτήσεις τους. Η γκάμα έχει δύο άξονες: ο πρώτος επικεντρώνεται στην ευεξία πίσω από το τιμόνι και ο δεύτερος στην οδηγική απόδοση. Στην κορυφή αμφότερων βρίσκονται τα μοντέλα της Mulliner, που συνδυάζουν τα καλύτερα των δύο κόσμων.

 

Το επίσημο λανσάρισμα της FlyingSpurSpeed ολοκληρώνει τη γκάμα μοντέλων όπως αυτή διαμορφώνεται με τις υπάρχουσες ContinentalGT και Bentayga. Η νέα FlyingSpurSpeed αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων που μαζί με την FlyingSpurMullinerαποτελούν τις δύο επιλογές του ενδιαφερόμενου αγοραστή μιας FlyingSpur με κινητήρα W12, καθώςδιακόπηκεηπαραγωγήτηςFlyingSpur W12 τονπερασμένοΜάϊο.

 

Η FlyingSpurSpeed τοποθετείται  πάνω από την έκδοση S και διαθέτει επιπλέον ισχύ κατά 85 PS και 130 Nm περισσότερη ροπή, με αποτέλεσμα βελτιωμένες επιδόσεις τόσο στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, όντας ταχύτερη κατά 0,4 δευτερόλεπτα, όπως και στην τελική ταχύτητα που αγγίζει πλέον τα 333 χλμ./ώρα. Με τον βασικό εξοπλισμό να διαθέτει τις τεχνολογίες ElectronicAllWheelSteering, TorqueVectoringbyBrake και BentleyDynamicRide, η ευελιξία ταιριάζει απόλυτα με τις επιδόσεις του twin-turbo κινητήρα W12 των 6,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 635 ίππους.

 

Τα γνωστά στιλιστικά στοιχεία «Speed» είναι και εδώ εμφανή, με την μαύρη γυαλιστερή γρίλια, τους προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα να διαθέτουν σκούρο φινίρισμα, ενώ δεν λείπουν τα αντίστοιχα λογότυπα στα εμπρός φτερά. Οι τροχοί Speed των 22 ιντσών είναι στάνταρ, ενώ διαθέτουν DarkTint, GlossBlack ή ασημί απόχρωση. Προαιρετικά υπάρχουν και τροχοί 22 ιντσών με σπορ σχεδίαση, που είναι επίσης διαθέσιμοι με φινίρισμα GlossBlack, ή PaleBrodgarSatin. Για να τονιστεί ακόμη περισσότερο η σπορ φιλοσοφία και οι βελτιωμένες επιδόσεις, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο στιλιστικά πακέτα, το StylingSpecification με carbon διακοσμητικά στοιχεία στο εμπρός splitter, στις πλαϊνές ποδιές, στον πίσω διαχύτη και την αεροτομή, ή το BlacklineSpecification.

 

Με μία απαράμιλλη ισορροπία απόδοσης και πολυτέλειας, η καμπίνα της FlyingSpurSpeed διαθέτει ένα νέο μοναδικό χρωματικό ύφος που περιλαμβάνει τη χρήση του υφάσματος μικροϊνών Dinamica. Η Bentley χρησιμοποιεί στο νέο της μοντέλο το ύφασμα DinamicaPure, το οποίο σε σχέση με το κανονικό Dinamica, διαθέτει σε ποσοστό 73% ανακυκλωμένο πλαστικό. Οι χρωματικές επιλογές στο εσωτερικό είναι πλέον 15, όλες με βάση το δέρμα, με βασική την PianoBlack και τις CrownCutWalnut, DarkStainedBurrWalnut ή DarkFiddlebackEucalyptus ως εναλλακτικές για τις ξύλινες επενδύσεις, χωρίς επιπλέον κόστος.

 

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει νέα γραφικά τα οποία αντλούν τις επιρροές τους από πολυτελείς χρονογράφους. Η αίσθηση της μοναδικής πολυτέλειας αποτυπώνεται στις προδιαγραφές άνεσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων, συμπεριλαμβανομένων των 24 διαφορετικών ρυθμίσεων για τα εμπρός και των 14 για τα πίσω. Όλα τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα και αεριζόμενα, διαθέτουν λειτουργία μασάζ, καθώς και μνήμες δύο θέσεων.

 

Πλαίσιο και κινητήρας

 

Ο κινητήρας της FlyingSpurSpeed αποδίδει 635 PS και 900 Nm ροπής, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 333 χλμ./ώρα.

 

Η FlyingSpurSpeed χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης της ContinentalGT, με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων της ZF, προσφέροντας ομαλή επιτάχυνση, ταχύτερες αλλαγές σχέσεων και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Οι ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων επιτυγχάνονται με την προ-επιλογή της επόμενης σχέσης, μειώνοντας την απώλεια της ροπής στους τροχούς, ενώ την ίδια στιγμή βελτιώνουν την απόδοση. Η μέγιστη ταχύτητα των 333 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται με την 6η σχέση, με τις υπόλοιπες δύο (7η και 8η) να είναι overdrive, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης.

 

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της FlyingSpurSpeed έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε υπό κανονικές συνθήκες να στέλνει περισσότερη ισχύ και ροπή στους πίσω τροχούς. Ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και της ολίσθησης των τροχών, θα στείλει αυτόματα την κίνηση και στον εμπρός άξονα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζει βελτιωμένη συμπεριφορά μέσα στις καμπές, ενώ η τετρακίνηση εξαλείφει ουσιαστικά το φαινόμενο της υποστροφής χαρίζοντας στην FlyingSpurSpeed απόλυτη ισορροπία.

 

Η κατανομή της ροπής διαφέρει ανάλογα με το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ (DriveDynamicsMode). Στα προγράμματα «Comfort» και «Bentley» το σύστημα μεταφέρει έως και 480 Nm στους εμπρός τροχούς, προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση και οδηγησιμότητα. Στο «Sport» η προσφερομένη ροπή στον εμπρός άξονα περιορίζεται στα 280 Nm, με το μεγαλύτερο ποσοστό να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, δίνοντας μια πιο σπορ αίσθηση, ενώ δεν λείπει και η τεχνολογία «torque-vectoring-by-brakesystem», με το αυτοκίνητο να φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό πίσω τροχό στην είσοδο της στροφής για να βελτιώσει το turn-in του εμπρός άξονα.

 

Η στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετραδιεύθυνση (ElectronicAll-WheelSteering) βελτιώνει τόσο τη σταθερότητα της FlyingSpurSpeed στις υψηλές ταχύτητες όσο και την ευελιξία της μέσα στο αστικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια των ελιγμών χαμηλής ταχύτητας οι πίσω τροχοί κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αίσθηση της μείωσης του μεταξονίου, τη μείωση του κύκλου στροφής, την αύξηση της ευελιξίας και την αισθητά ευκολότερη διαδικασία στάθμευσης.

 

Αντίθετα, στις υψηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί έχουν την ίδια φορά με τους εμπρός, αυξάνοντας τη σταθερότητα και καθιστώντας πιο ασφαλείς τις προσπεράσεις και τις αλλαγές κατεύθυνσης.

 

Το BentleyDynamicRideSystem έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει τόσο τον χειρισμό του αυτοκινήτου, όσο και την οδηγική άνεση. Ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V ελέγχει μια ηλεκτρονική μονάδα που διαχειρίζεται τη λειτουργία των ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων, τροποποιώντας ondemand την ακαμψία τους, μειώνοντας έτσι τις κλίσεις στις στροφές.

 

Η BentleyFlyingSpurSpeed μοιράζεται με την ContinentalGT τα μεγαλύτερα ατσάλινα φρένα στον κόσμο, με τους εμπρός δίσκους να έχουν διάμετρο 420 χλστ.

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις