Η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30, Made to inspire” κερδίζει χρυσή διάκριση στις Κάννες!

Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, συνεχίζει να αποσπά σημαντικές διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων μέσα από τη συνεργασία της με τονκαταξιωμένοσεφ Σωτήρη Κοντιζά.Συγκεκριμένα, η διαδικτυακή επικοινωνία “MazdaCX-30, Madetoinspire” απέσπασε το 1ο βραβείο στο ##_## , ως «Η Καλύτερη Διαφήμιση για τον Απρίλιο 2023».

 

Το παγκοσμίου εμβέλειας φεστιβάλ φιλοξενεί μηνιαία, αλλά και κάθε χρόνο, ταινίες από όλα τα είδη, για διεθνείς κινηματογραφιστές. H υβριδική μορφή του προσφέρει ένα πιο προσβάσιμο περιβάλλον για τους συμμετέχοντες, ενώ οι μηνιαίες βραβεύσεις δίνουν τη δυνατότητα να αναδεικνύονται δημιουργικές εργασίες από όλο τον κόσμο πιο συχνά.

 

H διαδικτυακή καμπάνια “MadetoInspire”, με πρωταγωνιστές το πολυβραβευμένο SUV, ##_## , καθώς και τον Ελληνο-ιάπωνα σεφ, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή και εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες, έχει αποσπάσει ακόμη 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου:

 

 

Η πετυχημένη συνεργασία ανάμεσα στη Mazda και τον Σωτήρη Κοντιζά έχει αποσπάσει πολλές και σημαντικές διακρίσεις και εντός των συνόρων, όπως στα Influencer Marketing Awards 2022 με συνολικά 6 βραβεία (2 Platinum, 3 Gold και 1 Bronze) και συνεχίζει την πορεία της με ακόμη μεγαλύτερη ορμή και έμπνευση.

 

Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο.

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα υπεύθυνη είναι η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιρλίδης και ο κος Γιώργος Βασιλειάδης.ΗMazdaAutooneεπίσης συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad &Purpleevents για τη συνολική επιμέλεια.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις