Η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30, Made to inspire” κερδίζει χρυσή διάκριση στις Κάννες!

Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, συνεχίζει να αποσπά σημαντικές διακρίσεις εντός και εκτός συνόρων μέσα από τη συνεργασία της με τονκαταξιωμένοσεφ Σωτήρη Κοντιζά.Συγκεκριμένα, η διαδικτυακή επικοινωνία “MazdaCX-30, Madetoinspire” απέσπασε το 1ο βραβείο στο Cannes World FilmFestival, ως «Η Καλύτερη Διαφήμιση για τον Απρίλιο 2023».

 

Το παγκοσμίου εμβέλειας φεστιβάλ φιλοξενεί μηνιαία, αλλά και κάθε χρόνο, ταινίες από όλα τα είδη, για διεθνείς κινηματογραφιστές. H υβριδική μορφή του προσφέρει ένα πιο προσβάσιμο περιβάλλον για τους συμμετέχοντες, ενώ οι μηνιαίες βραβεύσεις δίνουν τη δυνατότητα να αναδεικνύονται δημιουργικές εργασίες από όλο τον κόσμο πιο συχνά.

 

H διαδικτυακή καμπάνια “MadetoInspire”, με πρωταγωνιστές το πολυβραβευμένο SUV, Μazda CX-30, καθώς και τον Ελληνο-ιάπωνα σεφ, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή και εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες, έχει αποσπάσει ακόμη 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου:

 

 

Η πετυχημένη συνεργασία ανάμεσα στη Mazda και τον Σωτήρη Κοντιζά έχει αποσπάσει πολλές και σημαντικές διακρίσεις και εντός των συνόρων, όπως στα Influencer Marketing Awards 2022 με συνολικά 6 βραβεία (2 Platinum, 3 Gold και 1 Bronze) και συνεχίζει την πορεία της με ακόμη μεγαλύτερη ορμή και έμπνευση.

 

Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο.

Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα υπεύθυνη είναι η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος Τσιρλίδης και ο κος Γιώργος Βασιλειάδης.ΗMazdaAutooneεπίσης συνεργάστηκε με τη διαφημιστικής της, White ad &Purpleevents για τη συνολική επιμέλεια.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις