Χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής στην ψηφιακή εποχή

Ο ΣΕΒE, στηρίζοντας διαχρονικά την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και μέσω του SEVE Academy,που αποτελεί τον εκπαιδευτικό μηχανισμό του Συνδέσμου μας, υλοποιεί έναν κύκλο 4 σεμιναρίων σε συνεργασία με την iTrust Digital Strategy, με θέμα: “Digital Strategy: Χάραξη επιχειρηματικής στρατηγικής στην ψηφιακή εποχή”.

Η αναγκαιότητα εξαγωγικής δραστηριότητας για την επιβίωση και την ανάπτυξη μίας επιχείρησης είναι πια δεδομένη. Αυτό στο οποίο πρέπει να δοθεί πλέον έμφαση είναι η χρήση των σωστών ψηφιακών εργαλείων και μέσων για τη χάραξη μίας ορθολογικής επιχειρηματικής στρατηγικής, που να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον.

Κατά αυτό τον τρόπο, θα μπορέσει η επιχείρηση να προωθήσει το brand και τα προϊόντα της σε παγκόσμιο επίπεδο και να επιτύχει μεγαλύτερα μεγέθη διεθνών πωλήσεων.

Kαινοτομία

Για πρώτη φορά οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν εκ των προτέρων το σεμινάριο και να έχουν τις απαντήσεις στα ερωτήματα τους.

Σε συνεργασία με την iTrust Digital Strategy, η ΣΕΒΕ Academy έχει δημιουργήσει μία διαδραστική πλατφόρμαστην οποία οι συμμετέχοντες των σεμιναρίων θα μπορούν να υποβάλλουν προτεινόμενη θεματολογία και ερωτήσεις, καθώς και να ψηφίζουν τις ερωτήσεις που έχουν υποβάλλει οι άλλοι συμμετέχοντες. Μέσω αυτής της πλατφόρμας, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη τελική θεματολογία των σεμιναρίων και των workshops, εξασφαλίζοντας πως οι απαντήσεις στα πιθανά τους ερωτήματα θα απαντηθούν. Η πλατφόρμα θα είναι ενεργή πριν το κάθε σεμινάριο, ώστε τα στελέχη και οι επιχειρηματίες να έχουν τον απαραίτητο χρόνο για την υποβολή των ερωτήσεων τους.

Θεματολογία

Kάθε σεμινάριο θα χωρίζεται σε δύο μέρη: α) 2 ώρες θεωρητική παρουσίαση του εκάστοτε εργαλείου/μέσου και β) 2 ώρες πρακτική εφαρμογή μέσα από ανάλυση case studies.

Η σειρά των σεμιναρίων θα αποτελείται από 4 ενότητες. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ενότητες μεμονωμένα ή στο σύνολό τους:

Search Engine Optimization – SEO – Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.00

  • Τί είναι το SEO – Ορισμός και λειτουργία
  • Παράγοντες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης
  • On-page SEO
  • Off-page SEO
  • Technical SEO
  • SEO και εξαγωγές
  • Workshop: Ανάλυση case study πάνω σε εξαγωγικές επιχειρήσεις και πιθανά προβλήματα SEO που πρέπει να λύσουν

Google Ads – Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.00

  • Τί είναι τα Google Ads – Δυνατότητες και δίκτυα
  • Search Network
  • Display Network
  • YouTube ads
  • Targeting Options
  • Bidding Options
  • Editorial and Advertising Policies
  • Performance metrics για αξιολόγηση και βελτιστοποίηση απόδοσης
  • Workshop: To be decided

Social Media Marketing – Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.00

  • Τι είναι Social Media Marketing
  • Οι σημαντικότερες πλατφόρμες και οι λειτουργίες που προσφέρουν

Facebook – Instagram – LinkedIn -Twitter – Snapchat -Xing

  • Επιλογή κοινωνικού δικτύου ανάλογα τον επιχειρηματικό στόχο
  • Performance metrics για αξιολόγηση και βελτιστοποίηση απόδοσης
  • Workshop: To be decided

Digital Strategy – Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018 και ώρες 17.30 – 21.00

  • Tί είναι Ψηφιακή Στρατηγική
  • Εργαλεία για τη χάραξη ψηφιακής στρατηγικής
  • Customer journey
  • Reverse customer journey – Expansion σε ένα αγορά
  • Analytics
  • Business KPIs – Performance
  • Workshop: To be decided

Σε ποιους απευθύνεται

  • Επαγγελματίες και Στελέχη του τμήματος Πωλήσεων
  • Επαγγελματίες και Στελέχη του τμήματος Marketing
  • Υπεύθυνους ψηφιακής οργάνωσης
  • Φοιτητές & Σπουδαστές

Οι Εισηγητές:

Σπυρίδης Ανδρέας

Ο Ανδρέας Σπυρίδης είναι ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της iTrust Digital Strategy, ένα πολυβραβευμένο Performance Marketing Agency. Αυτό που ξεκίνησε ως one-man-show κατά τη διάρκεια των σπουδών του στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου, άρχισε να παίρνει μορφή το 2006 στη Θεσσαλονίκη. Δημιούργησε την iTrust Digital Strategy βασισμένος σε μια απλή υπόθεση: “Οτιδήποτε μπορεί να επιτευχθεί, αν έχεις τη σωστή στρατηγική.” Μετέτρεψε το φιλόδοξο όραμα του σε ένα ενεργητικό, data-driven πρακτορείο μάρκετινγκ με ένα εκλεκτό πελατολόγιο ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων. Σήμερα, συμβουλεύει τους πελάτες του και φέρνει δεδομένα και φρέσκες ιδέες σε συνέδρια σε όλη την Ελλάδα. Χάρη στο επιχειρηματικό του δαιμόνιο, η iTrust έχει καταστεί βασικός παίκτης του Digital, σχηματίζοντας συνεργασίες με το Google, το Facebook και το Searchmetrics και εκτελώντας επιτυχημένες στρατηγικές για τους διεθνείς πελάτες του.

Φωτιάδης Πέτρος

O κ. Φωτιάδης είναι ο Head of Performance της iTrust Digital Strategy και εξειδικεύεται στα εργαλεία του Performance Marketing, με ιδιαίτερη κλίση προς αυτά των Google Ads, SEO και Programmatic, καθώς και την Ανάλυση Δεδομένων. Διαθέτει ένα συνδυασμό τεχνικών γνώσεων και ισχυρών επικοινωνιακών δεξιοτήτων, που βοηθούν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους τους, είτε για την προσπάθεια εισαγωγής τους στο ψηφιακό περιβάλλον, είτε την προσπάθεια επέκτασης τους σε νέες αγορές.
Είναι υπεύθυνος για την διοίκηση, καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας digital marketing της iTRUST, ενώ παράλληλα διαμορφώνει τις στρατηγικές των πελατών της εταιρείας.

Κόστος Σεμιναρίου

Μέλη ΣΕΒΕ

  • 50€ (συμπ. ΦΠΑ 24%) / ενότητα
  • 180€ (συμπ. ΦΠΑ 24%) πακέτο 4 ενοτήτων

Μη Μέλη

  • 60€  (συμπ. ΦΠΑ 24%) / ενότητα
  • 220€ (συμπ. ΦΠΑ 24%) πακέτο 4 ενοτήτων

Oι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από τον ΣΕΒΕ και υλικό παρακολούθησης του σεμιναρίου.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις