ΒΟΥΛΗ
Νίκος Ανδρουλάκης: «Αφού ο κ. Μητσοτάκης ήξερε, γιατί δεν έκανε τίποτα και φορτώνει στον λαό πρόστιμο 1 δισ.ευρώ;»
Σας πιάνουν με τη γίδα στην πλάτη και λέτε:«μα αυτά συνέβαιναν και πριν 30-40-50 χρόνια.