Το Πρόγραμμα ξεκίνησε τον Μάιο του 2022, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών και καθηγητών στο μείζον θέμα της ανακύκλωσης, με έμφαση στη Διαλογή στην Πηγή.
Η κα. Μυριβήλη κατέθεσε, επίσης, τα πρώτα συμπεράσματα από το δίκτυο 25 σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο Δήμο Αθηναίων που ξεκίνησε να παρέχει υπηρεσίες από τον περασμένο Δεκέμβριο.
Η εξήγηση που δίνουν για αυτό το φαινόμενο είναι ότι όσο περισσότερο θερμαίνεται η ατμόσφαιρα τόσο περισσότερη υγρασία αποσπά από την χλωρίδα του πλανήτη κάτι που μεταφράζεται σε απώλειες νερού για τα δέντρα.