Αύξηση στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων καταδεικνύει μελέτη του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 850 ατόμων.
Συγκρατημένη αισιοδοξία, δημιουργούν στον επιχειρηματικό κόσμο, προς το παρόν, τα στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου, καθώς οι συστάσεις επιχειρήσεων όλων των μορφών, καθόλη τη διάρκεια του 2020.
Οι αλυσίδες αξίας, μέσω της πρωτοβουλίας «Στρατηγικό Forum για τα Σημαντικά Έργα Κοινού Ευρωπαϊκού Ενδιαφέροντος» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην οποία συμμετέχουν εκπρόσωποι των κρατών-μελών και των παραγωγικών εταίρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η προμήθεια σύγχρονων εργαλείων ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων (Big Data Analytics) είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα, πάνω από το μέσο όρο της ΕΕ (12η θέση στην ΕΕ-28).