Επένδυση 1,1 δισ. ευρώ της Nestlé στην αναγεννητική γεωργία
Επένδυση 1,1 δισ. ευρώ της Nestlé στην αναγεννητική γεωργία

Σε δήλωσή που κυκλοφόρησε την περασμένη Πέμπτη, η ομάδα παρουσίασε ένα πρόγραμμα για την ενθάρρυνση πιο βιώσιμης γεωργίας στην αλυσίδα παραγωγής της.

Πριν από τη σύνοδο κορυφής των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη για τα συστήματα τροφίμων, ο ελβετικός γίγαντας τροφίμων δήλωσε ότι ήθελε να προωθήσει τη γεωργία με στόχο «την προστασία και την αποκατάσταση του περιβάλλοντος, τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των αγροτών και την ενίσχυση της ευημερίας των αγροτικών κοινοτήτων».

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, θα συνεργαστεί με τους εταίρους της στα συστήματα τροφίμων, καθώς και στο δίκτυο αγροδιατροφικής αλυσίδας που διαθέτει, το οποίο απαριθμεί περισσότερους από 500.000 αγρότες και 150.000 προμηθευτές, για την προώθηση πρακτικών αναγεννητικής γεωργίας, με επίκεντρο τη βελτίωση των συστημάτων τροφίμων. Στο πλαίσιο αυτής της νέας πρωτοβουλίας, η εταιρεία θα αναπτύξει νέα προγράμματα για να βοηθήσει την αντιμετώπιση των κοινωνικών και οικονομικών προκλήσεων αυτής της μετάβασης.Remaining Time-0:00FullscreenMute

Η Nestlé έχει προσυπογράψει τη δέσμευση των Ηνωμένων Εθνών για τον περιορισμό υπερθέρμανσης του πλανήτη στους 1,5 βαθμούς Κελσίου με τίτλο «Business Ambition for 1,5 C», ενώ ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που μοιράστηκε το λεπτομερές, και με χρονικά δεσμευτικούς στόχους, σχέδιό της για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής τον Δεκέμβριο του 2020. Η εταιρεία λαμβάνει μέτρα για να μειώσει κατά το ήμισυ τις εκπομπές της έως το 2030, καθώς και για την επίτευξη καθαρού μηδενικού αποτυπώματος έως το 2050.

Η Nestlé μέσα στην επόμενη πενταετία σχεδιάζει να επενδύσει 1,2 δισ. ελβετικά φράγκα για να εφαρμόσει την αναγεννητική γεωργία σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού της, υποστηρίζοντας τους αγρότες να υιοθετήσουν αναγεννητικές πρακτικές.

Σημειώνεται ότι οι δράσεις της Nestlé για τη δημιουργία νέων βιώσιμων προτύπων παραγωγής, ξεκινούν από τη νέα πρωτοβουλία της εταιρείας με τίτλο «Generation Regenaration» και έχουν επίκεντρο τους αγρότες, τις νέες γενιές, τους καταναλωτές και τους δικούς εργαζόμενους της.

Πηγές: Le Figaro, ΑΜΠΕ

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις