Η McDonald’s γιορτάζει 30 χρόνια στην Ελλάδα
Η McDonald’s γιορτάζει 30 χρόνια στην Ελλάδα

Η McDonald’s γιορτάζει φέτος 30 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.

Ξεκινώντας το πρώτο εστιατόριο το 1991 στην πλατεία Συντάγματος, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστιατορίων του κόσμου ακολούθησε μια πορεία ανάπτυξης και σταθερών επενδύσεων στην Ελλάδα. Σήμερα λειτουργούν 26 εστιατόρια McDonald’s σε όλη τη χώρα, όπου απασχολούνται περισσότεροι από 1000 εργαζόμενοι, και εξυπηρετούνται περίπου 10 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.

Το δίκτυο McDonald’s στην Ελλάδα διαχειρίζεται η PremierCapitalHellas, μέλος της PremierCapitalplc με έδρα τη Μάλτα, ωςDevelopmentalLicencee της McDonald’sαπότο 2011.

Η μακροπρόθεσμη στρατηγική της PremierCapital,που εστιάζει στην ανάπτυξη και ενίσχυση του brand και την ενδυνάμωση της σχέσης με το καταναλωτικό κοινό, έχει αποδώσει σημαντικά αποτελέσματα. ΗPremierCapitalHellas κατάφερε να διπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της και να πολλαπλασιάσει τα κέρδη της από το 2011. Παράλληλα, οι συνολικές επενδύσεις άνω των €29 εκατ. κατευθύνθηκαν στο άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και αναβάθμιση υποδομών και τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο. Περαιτέρω, η PremierCapitalHellas απασχολεί και εκπαιδεύει εκατοντάδες ανθρώπους.

Μόνο την τελευταία διετία της πανδημίας, η PremierCapitalHellas άνοιξε τρία νέα εστιατόρια στην Αθήνα, μια συνολική επένδυση €4,85 εκατ. Επιπλέον, πρόσφατα ανακαίνισε το εστιατόριο στο Ηράκλειο Κρήτης σύμφωνα με το πιο σύγχρονο μοντέλο υπηρεσιών ExperienceoftheFuture, μια επένδυση ύψους €650 χιλιάδων.

Παρά τις ιδιαίτερα δύσκολες εμπορικές συνθήκες, η Premier Capital Hellas -όπως και όλες οι εταιρίες του ομίλου- επέδειξαν αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα και διατήρησαν το μακροπρόθεσμο όραμα και την επενδυτική στρατηγική τους. Τα εστιατόρια McDonald’s κατάφεραν να παραμείνουν κοντά στις κοινότητες και τους πελάτες τους, εξυπηρετώντας κυρίως μέσω των υπηρεσιών McDrive και McDelivery, καθώς και μέσω της υπηρεσίας takeaway.

 

Όπως σημειώνει η SimonaMancinelli, ManagingDirector της PremierCapitalHellas, «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μοιραζόμαστε την εμπειρία αυτού του σημαντικού brand με τους πελάτες μας στην Ελλάδα, εδώ και τόσα χρόνια. Η ομάδα μας κάνει εξαιρετική δουλειά, συνεχίζοντας να εξυπηρετεί με πάθος, υψηλό επίπεδο και κυρίως ασφάλεια, επιτυγχάνοντας να παραμείνει η McDonalds κοντά στις κοινότητές μας. Είμαστε περήφανοι για τους ανθρώπους μας που ενσαρκώνουν τις αξίες αυτού του σπουδαίουbrand. Η ανανεωμένη στρατηγική μας -AcceleratingtheArches- διακατέχεται από το στόχο μας να λειτουργούμε καταπληκτικά εστιατόρια και να στηρίζουμε τους ανθρώπους μας. Η υπόσχεσή μας είναι να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε την εταιρία μας, να φέρουμε το brand πιο κοντά σε περισσότερους καταναλωτές και να προσφέρουμε απολαυστικές στιγμές εύκολα για όλους.»

Βγαίνοντας από αυτή την πρωτοφανή κρίση σε ισχυρή θέση, η PremierCapitalHellas εστιάζει στην ασφάλεια, την άνεση και την καινοτομία.

Στη McDonald’s, η ασφάλεια των εργαζομένων και των πελατών είναι πρώτη προτεραιότητα, είναι η δέσμευσή μας για το πρόγραμμαsafety+. Το 2020, η PremierCapitalHellasπιστοποιήθηκε για την εφαρμογή συγκεκριμένων μέτρων για τον περιορισμό της Covid-19 με το LloydsRegister’sHospitalityStaySafeScheme. Το πρόγραμμα εφαρμόζεται σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s και στα κεντρικά γραφεία στην Ελλάδα για να διασφαλίσει υψηλά επίπεδα ασφάλειας, καθαριότητας και ποιότητας υπηρεσιών, να ενισχύσει τις σχετικές πρακτικές και να χτίσει εμπιστοσύνη σε όλα τα επίπεδα δραστηριοτήτων μεταξύ εργαζομένων και πελατών. Επιπρόσθετα, όλα τα εστιατόρια McDonald’s λειτουργούν σύμφωνα με τα μέτρα και τα πρωτόκολλα των υγειονομικών αρχών κατά της Covid-19.

Τα εστιατόρια McDonald’s ενσωματώνουν το πιο πρόσφατο μοντέλο υπηρεσιών ExperienceoftheFuture, φέρνοντας μια σειρά ψηφιακών υπηρεσιών που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτων για μια ακόμα πιο άνετη, προσωποποιημένη και διασκεδαστική επίσκεψη, τόσο εντός του εστιατορίου όσο και μέσω της εφαρμογής για κινητά.

Η McDonald’s ήταν πάντα συνώνυμη με την Άνεση και την Αξία, προσφέροντας εναλλακτικούς τρόπους για παραγγελία απολαυστικού φαγητού και διευρύνοντας την πρόσβαση στα εστιατόρια McDonald’s. Οι υπηρεσίες McDrive και McDelivery επεκτείνονται για να φτάσουν σε περισσότερους καταναλωτές με τον τρόπο ή στο σημείο που τους εξυπηρετεί. Το McDonald’sDriveThru λειτουργεί σε 24ωρη βάση και προσφέρει γρήγορη και φιλική εξυπηρέτηση, επιτρέποντας στους πελάτες να παραγγείλουν και να παραλάβουν από το όχημά τους.

Η McDonald’s είναι το πιο φιλόξενο και δημοκρατικό brand στον πλανήτη. Καθώς διαθέτει παρουσία σε όλο τον κόσμο, η αποδοχή βρίσκεται στον πυρήνα της όσον αφορά το φαγητό, τους ανθρώπους, τις κουλτούρες και την κοινωνία.Η ραχοκοκαλιά του brand είναι και πάντα ήταν η δέσμευση σε ένα σύνολο βασικών αξιών (Εξυπηρέτηση, Αποδοχή, Ακεραιότητα, Κοινότητα και Οικογένεια- Serve, Inclusion, Integrity, CommunityandFamily). Η McDonald’s καθορίζεται ως brand από τους ανθρώπους της καθώς και τους επισκέπτες που την εμπιστεύονται. Βασικό μέλημά της είναι να δίνει πίσω στην κοινωνία, με προγράμματα κοινωνικά και φιλανθρωπικά, και εθελοντικές δράσεις που στηρίζουν ανθρώπους σε ανάγκη.

Ως  εργοδότες η PremierCapital και η McDonald’s μοιράζονται τις ίδιες αξίες. Δεν υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά την διαφορετικότητα και παρέχονταιίσες ευκαιρίες για όλους. Η οικογένεια McDonald’s αποδέχεται και αγκαλιάζει άτομα κάθε γένους, χρώματος, ηλικίας ή κοινωνικού υπόβαθρου. Είναι ενδεικτικό ότι το 45% των επικεφαλής τμημάτων είναι γυναίκες. Το 13% των εργαζόμενων προέρχεται από κάποια ξένη χώρα, ενώ το 55% είναι κάτω από 29 ετών και έχουν εξαιρετικές ευκαιρίες ανάπτυξης καθώς το 40% των θέσεων στα κεντρικά γραφεία καλύπτεται από εργαζομένους που προέρχονται από τα εστιατόρια.

 

Σύμφωνα με τον VictorTedesco, CEOτηςPremierCapitalplc, DevelopmentalLicenceeγια τηMcDonalds στην Ελλάδα, «Αναλάβαμε την ελληνική αγορά το 2011 με τη σταθερή δέσμευση να επενδύσουμε στην εταιρία έχοντας πλήρη επίγνωση των δυσκολιών, αλλά αποφασισμένοι να εστιάσουμε στην προοπτική της αγοράς, να προσφέρουμε ευκαιρίες στους ανθρώπους κάθε ηλικίας και να ενδυναμώσουμε τη θέση του brand. Μέσα σε 10 χρόνια έχουμε επενδύσει περισσότερα από €29 εκατ., απασχολούμε και εκπαιδεύουμε εκατοντάδες ανθρώπους και προσφέρουμε καλό φαγητό γρήγορα και με αξία και άνεση σε εκατομμύρια καταναλωτές. Σήμερα, παρά την πανδημία, διατηρούμε ένα καθαρό όραμα για την επιχείρηση και την ανάπτυξή της, και είμαστε απολύτως πεπεισμένοι για τις μεγάλες προοπτικές της αγοράς και τις ευκαιρίες να ικανοποιούμε τους πελάτες μας με διατροφικές επιλογές, καινοτομίες και εμπειρίες. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτά που έχει πετύχει η ομάδα στην Ελλάδα και υποστηρίζουμε τους ανθρώπους μας εδώ να φτάσουν σε υψηλότερο επίπεδο και να συνεχίσουν στο δρόμο για την επιτυχία».

 

Για τον εορτασμό της επετείου των 30 χρόνων της McDonalds στην Ελλάδα, η McDonald’s συνεργάστηκε για μια ακόμα φορά με τον Έλληνα σταρ Σάκη Ρουβά με μια επιλογή τριών premiumburgers – τα AnniversaryBurgers.

Τα νέα AnniversaryBurgersπεριλαμβάνουν τρία μοναδικά burgers που υπόσχονται μια απολαυστική εμπειρία:

  • Το AnniversaryBeefBurgerαποτελείται από ζουμερό μπιφτέκι βοδινού κρέατος, τυροκροκέτα με μανιτάρια, τραγανό κρεμμύδι, πίκλες, φρέσκια τομάτα, μαρούλι iceberg, τυρί και σάλτσα ThreePepper, σε αφράτο ψωμάκι με σπόρους παπαρούνας.
  • ΤοAnniversaryChickenBurgerαποτελείται από τραγανό κοτόπουλο, τυρί, φρέσκια τομάτα, μαρούλι iceberg και σάλτσα BΒQ με κρεμμύδι, σε αφράτο ψωμάκι με σπόρους παπαρούνας.
  • ΤοAnniversaryVegetarianBurgerαποτελείται από λαχταριστό φυτικό μπιφτέκι, τυρί, φρέσκια τομάτα, κρεμμύδι, μαρούλι iceberg, σάλτσα μαγιονέζας και ketchup, σε αφράτο ψωμάκι με σπόρους παπαρούνας.

Μπορείτε να δείτε το βίντεο εδώ και να μάθετε περισσότερα για την καμπάνια εδώ.

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις