Το εμβληματικό λογότυπο με τα τρία τρίγωνα της MasseyFerguson αποκτά νέα εμφάνιση καθώς η φίρμα γιορτάζει 175 χρόνια
Το εμβληματικό λογότυπο με τα τρία τρίγωνα της MasseyFerguson αποκτά νέα εμφάνιση καθώς η φίρμα γιορτάζει 175 χρόνια

Η MasseyFerguson, παγκόσμιο brand της AGCO, με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει μία φρέσκια, νέα εμφάνιση για το εμβληματικό της λογότυπο με τα τρία τρίγωνα (TripleTriangle) και τη νέα της εταιρική ταυτότητα “BorntoFarm”, προς τιμήν της 175ής επετείου της το 2022.

 

«Η MasseyFergusonπροσφέρει στους αγρότες σε όλο τον κόσμο λειτουργικά και αξιόπιστα μηχανήματα από τότε που ιδρύθηκε, σχεδόν πριν από 175 χρόνια. Λίγες φίρμες σε όλο τον κόσμο μπορούν να υπερηφανευτούν για μία τόσο μακροχρόνια επιδραστική παρουσία στην αγροτική βιομηχανία. Η MasseyFergusonήταν πραγματικά ‘BorntoFarm’” δήλωσε οEricHansotia, Πρόεδρος Δ.Σ., Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) του ομίλου AGCO.

 

Ο LuisFelli, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Γενικός Διευθυντής τηςMasseyFerguson, πρόσθεσε, «Η MasseyFergusonπλέον εξελίσσεται από έναν απλό κατασκευαστή γεωργικών μηχανημάτων σε πάροχο φιλικών προς το χρήστη και αξιόπιστων εμπειριών που προσφέρουν βέλτιστη αξία για τους αγρότες και καθιστούν τις επιχειρήσεις τους πιο επικερδείς και βιώσιμες. Η φιλοσοφία ‘farmer-first που δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες του αγρότη και εφαρμόζεται με συνέπεια σε όλο τον κόσμο, επιτρέπει στους πελάτες να βιώνουν τη μεταμόρφωση της μάρκας με μοναδικό τρόπο παντού. Με την υποστήριξη ενός συντονισμένου παγκόσμιου οργανισμού, είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή για ένα νέο λογότυπο που θα σηματοδοτήσει ένα πρωτοφανές ορόσημο στην ιστορία μας.»

«Το 2022 θα είναι ‘Η’ χρονιά της νέας παγκόσμιας φίρμαςMasseyFerguson» δήλωσε ο FrancescoMurro, ΑντιπρόεδροςGlobalMarketing, Προώθησης Πωλήσεων & Συνεργασιών της MasseyFerguson.«Αρχίσαμε να σκεφτόμαστε τη δημιουργία νέου λογοτύπου από τότε που αποκαλύψαμε τοMFNEXTConceptστηνAgritechnica 2019. Η MFNewEraάρχισε να παίρνει σάρκα και οστά από τον Ιούλιο του 2020 με την παρουσίαση τουMF 8S. Ακολούθησε μία πλήρης σειρά προϊόντων τους τελευταίους 18 μήνες, ενώ ιδιαίτερης μνείας αξίζει η ψηφιακή μας εκδήλωση ‘BorntoFarm’ που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 2021. Ο Νοέμβριος είναι ένας εμβληματικός μήνας για τη μάρκα, καθώς συμπίπτει με την ανακοίνωση για τη δημιουργία του ‘brand’ και του εμβληματικού λογοτύπου του, πριν από 63 χρόνια ακριβώς. Καθώς γιορτάζουμε την επέτειο των 175 χρόνων από την ίδρυση του πρώτου συνεργείου γεωργικού εξοπλισμού τουDanielMassey το 2022,θεωρήσαμε ότι ήταν η ιδανική στιγμή για να ανανεώσουμε το λογότυπο και να παρουσιάσουμε ένα νέο, μεστό εταιρικό σλόγκαν.»

 

Τα Τρία Τρίγωνα τηςMasseyFerguson– Το πιο αναγνωρίσιμο σύμβολο από το 1958

«Το σχήμα με τα τρία τρίγωνα είναι ένα ισχυρό σύμβολο που αντιπροσωπεύει την MasseyFergusonαπό το 1958.Το νέο λογότυπο είναι ένα μίγμα της ισχυρής κληρονομιάς μας και των νέων αξιών της φίρμας. Τα τρία τρίγωνα επικαλύπτονται ώστε να αποτυπώνουντην αμοιβαία επωφελή σχέση και εμπιστοσύνη μεταξύ αγροτών, εμπόρων και φίρμας» πρόσθεσε οκ. Murro.

 

«Εργαζόμενοι ως μία Παγκόσμια Ομάδα τηςMasseyFerguson, στοχεύουμε να καταστήσουμε τις αγροτικές δραστηριότητες ευκολότερες, πιο επικερδείς και πιο βιώσιμες σε όλο τον κόσμο» δήλωσε ο AlfredoJobke,Διευθυντής MarketingGlobal τηςMasseyFerguson. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το νέο λογότυπο για να προσελκύσουμε τους αγρότες, περισσότερο από ποτέ, να γίνουν μέλη της οικογένειας BorntoFarmMasseyFerguson.Επίσης, μας δόθηκε η ευκαιρία περάσουμε σε μία σύγχρονη, κομψή και επίπεδη σχεδίαση, δίνοντας ταυτόχρονα ζωή στο λογότυπο μέσω της διάδρασης των τριών τριγώνων που περιπλέκονταιμεταξύ τους. Η αποτύπωση με απλότητα, σταθερότητα και σαφήνεια, δημιουργεί την αίσθηση της κίνησης. Η επίπεδη σχεδίαση αντανακλά τον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο μας, καθώς μας επιτρέπει τη διαχείριση και προσαρμογή του λογοτύπου για χρήση σε ιστότοπους, εφαρμογές σε smartphones και smartwatchesή ακόμα και στις οθόνες των ίδιων των μηχανημάτων.»

 

«Η εκδήλωσή μαςBorntoFarm το Σεπτέμβριο του 2021 ήταν η πρώτη έκφραση του νέου λογοτύπου και του εταιρικού σλόγκαν “BorntoFarm”. Τα εξαιρετικάσχόλια και ο απίστευτος ενθουσιασμός που εισπράξαμε, μας έδωσαν την ώθηση για το επόμενο βήμα. Το νέο εταιρικό σλόγκαν μεταφέρει τη μοναδική ‘πρόταση αξίας’ (valueproposition) της φίρμας μαςκαι διαφοροποιεί τηνMasseyFergusonστην αγορά και στις κοινότητες που δραστηριοποιούμαστε» είπε ολοκληρώνοντας ο κ.Murro.

 

Νέα Παγκόσμια Ταυτότητα Φίρμας για τηνMasseyFergusonτο 2022

Το νέο λογότυπο, προοδευτικά θα τύχει εφαρμογής σε όλο τον κόσμο. Έχει ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιείται σε ψηφιακά κανάλια και μελλοντικά θα ενημερωθεί όλο το υλικό μάρκετινγκ τηςMasseyFerguson. Αυτή η αλλαγή χτίζει‘momentum’καθώς προετοιμαζόμαστε να γιορτάσουμε την 175η Επέτειο από τον Ιανουάριο του2022.

 

Η ανανέωση του λογοτύπου και του εταιρικού σλόγκαν τηςMasseyFergusonμας προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε  τα βασικά μηνύματα της φίρμαςεστιάζοντας στη φιλοσοφίαfarmerfirst’καιστις αξίες της φίρμας για τη δημιουργία απλών, αξιόπιστων, προσιτών και βιώσιμων προϊόντων. Αγρότες σε όλο τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη νέα ταυτότητα  φίρμας τηςMasseyFergusonγια πρώτη φορά αρχής γενομένης από το τέλος του 1ου τριμήνου 2022. Επίσης θα προχωρήσουμε σε μία σταδιακή παρουσίαση στις εγκαταστάσεις, τα εργοστάσια και τα γραφεία μας σε όλο τον κόσμο καθώς και στο Δίκτυο Εμπόρων MasseyFerguson,με τη χρήση του νέου λογοτύπου να ξεκινά από το 2022.

 

Ακολουθήστε το Agrocapital.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις