Αλλαγή ρόλου για το κρέας πουλερικών στην Ευρώπη

Η διαδικτυακή εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Οκτωβρίου, θα εξετάσει τη βιωσιμότητα του κρέατος πουλερικών σε σύγκριση με άλλα κρέατα και εναλλακτικές πρωτεΐνες κρέατος, εάν πληρούνται τα πρότυπα καλής διαβίωσης των ζώων στον τομέα και πώς η επιστήμη και η καινοτομία μπορούν να διασφαλίσουν ότι το κρέας πουλερικών παραμένει ασφαλές, προσιτή και θρεπτική.

Μιλώντας στην πρόσφατη σύνοδο του Συμβουλίου AGRIFISH, ο Επίτροπος Γεωργίας της ΕΕ Janusz Wojiechowski είπε ότι η ΕΕ πρέπει να εργαστεί για να υποστηρίξει εναλλακτικές μεθόδους κτηνοτροφίας και να προσπαθήσει να υποστηρίξει τους αγρότες που εισήγαγαν εθελοντικά υψηλά πρότυπα καλής διαβίωσης των ζώων. Και η στρατηγική F2F που κυκλοφόρησε πρόσφατα χαλάρωσε τη στάση της για το κρέας σε σύγκριση με τα προηγούμενα προσχέδια, αλλά προσέφερε σταθερή υποστήριξη για εναλλακτικές πρωτεΐνες και είπε ότι θα λειτουργήσει για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να καταναλώνουν «λιγότερο κρέας».

Νέα εκστρατεία για το κρέας πουλερικών της ΕΕ

Η εκδήλωση είναι μια από τις πρώτες που προωθούνται στο πλαίσιο μιας νέας επικοινωνιακής εκστρατείας για το κρέας πουλερικών της ΕΕ που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα. Στην επικεφαλίδα, «Αυτό είναι το ευρωπαϊκό πουλερικό! Πουλερικά υψηλής ποιότητας με ευρωπαϊκή εγγύηση», στοχεύει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των επαγγελματιών και των καταναλωτών στην ποιότητα των πουλερικών της ΕΕ.

Σημασία των προτύπων της ΕΕ

Η εκστρατεία, η οποία συγκεντρώθηκε από 5 εθνικούς οργανισμούς πουλερικών από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και τις Κάτω Χώρες και την ευρωπαϊκή ένωση ομπρελών τους, AVEC, εστιάζει στη σημασία των προτύπων της ΕΕ για τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου καλής διαβίωσης, βιωσιμότητας και ασφάλεια των τροφίμων.

Η κατανάλωση πουλερικών στην ΕΕ είναι κατά μέσο όρο 25,3 κιλά ετησίως

Προς το παρόν, οι πολίτες της ΕΕ καταναλώνουν κατά μέσο όρο 25,3 κιλά κρέατος πουλερικών κάθε χρόνο. Ο Birthe Steenberg, Γενικός Γραμματέας της AVEC, δήλωσε: «Τα προϊόντα μας εκτιμώνται πολύ από τους πολίτες της ΕΕ και η δημοτικότητά τους συνεχίζει να αυξάνεται. Η ιδέα μας είναι να τους ενημερώσουμε για τις βελτιώσεις που έχει επιτύχει ο τομέας τα τελευταία χρόνια.»

Δείτε επίσης